Nuffnang

Khamis, 26 Januari 2012

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


Isteri <b>Que Haidar</b>, Linda Jasmine Hamil Anak Perempuan <b>...</b>

Posted: 28 Nov 2011 07:10 PM PST

Linda Jasmine, 39, telah disahkan oleh doktor hamil 4 bulan dan mempunyai 95 peratus kemungkinan ia adalah bayi perempuan dan kelahiran bayi ini mungkin di sekitar bulan Mei 2012.

Menurut akhbar online tempatan, mStar, Linda memang dikhabarkan ingin menimang anak perempuan selepas bayi kedua mereka.

"Kandungan saya bakal memasuki empat bulan dan kehidupan saya dalam keadaan baik serta tidak sabar untuk mendapat bayi baru. Doktor mengesahkan bayi ini 95 peratus adalah perempuan. Bagaimanapun masih awal untuk membuat jangkaan," ujar Linda kepada mStar Online.

Linda juga dikatakan mempunyai alahan terhadap ubat tahan sakit, dan sama seperti sebelumnya, kali ini alahan tersebut berkurangan dari biasa.

"Sama seperti sewaktu hamil anak pertama, Qalif dan Ratu, saya alahan teruk tetapi sekarang semakin kurang," ujar Linda.

Sebagai ibu, Linda yang pernah menjadi guru tari di sebuah rancangan realiti berkata bahawa dia sanggup berkorban untuk anak dalam kandungannya walaupun dia mengalami alahan kepada ubat tahan sakit.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan