Nuffnang

Rabu, 29 Februari 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


CeRiTa RaTNa: <b>Adi Putra</b> in London

Posted: 30 Jan 2012 08:08 AM PST

cerita last week ni.. last tuesday.. 24 Januari 2012.. cehhh siap tahun tu. 
last week dia ada buat sessi bertemu peminat kat Restoran Melur kat London ni.  saya mmg tau dia buat sessi tu dr twitter.. and saya pun tak berniat pun nak pegi.  tapi tetiba... tiba pada harinya.. terpegi pulak.  he he he.  kisahnya my friend la msg kat FB ajak join diaorang utk pegi sana.  my suami dah bg green light dah.. tetiba my friend tu kata ada la husband2 mereka jugak pegi.. so my suami pun nak join sekali.. dia bukan minat pun artis2 ni.. tp dengar member2 pun ada so dia pun orait jer la.. join sekali. 
adi putra lewat sampai hari tu.. janji pukul 6 ptg.. tp sampai almost 7pm.  adi putra dtg london sbb holiday dgn family dia.. ramai gak.. tanya punya tanya.. hmmm.. rupa2nya diaorang tinggal kat hotel sblh2 rumah saya jer..

















mana gambar seorang wanita bernama Ratna Murniwati berdua dgn Adi Putra?  mana?  mana?  cer cakap..cer cakap.. hmmmm.. gambar saya tak cantik berdua dgn dia.. lain la my suami.  gambar dia berdua dgn adi putra segak.. dedua pakai jaket timberland.  gambar saya gedik giler sbb sblm nak snap tu saya nak terlanggar adi putra.. so agak terkejut situ.. ingatkan tak der sapa perasan..rupanya jiman & yaya ternampak.. diaorang dok gelak.. ceh.. so saya pun gelak la.. itu yg nampak gedik.. so tak yah la tayang.. just korang tgk yg ini jer la yer..



adi putra ni biasa2 jer.. sama jer dlm dan luar tv.. tak tau la nak describe cam ner.. biasa jer.. biasa.. he he he

yang benar
melur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan