Nuffnang

Rabu, 29 Februari 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Hati Panas Layan Gambar <b>Remy Ishak</b> Peluk Alyah | madammondoq

Posted: 30 Jan 2012 12:22 AM PST

remy ishak dan alyahGambar cilok dari ohbulan.com (credit picture to eszhan.com)

Ok.. apa perasan korang (kaum wanita) lepas tengok gambar di atas? Fuh.. giler berangan kalau aku jadi Alyah kat atas pentas tu kan syiookkk!!! Oh.. my superhero!! ekekeke…  Baru aku tahu Remy Ishak dah deactivated Twitter dia ek?

Yer-yerlah aku mention nama dia semalam.. ceh.. Walaupun hati aku panas dan terbakor layan gambar Alyah dan Remy Ishak berpelukan ni.. tapi aku nak tempek lagi gambar diorang ni untuk bakorkan hati korang pulak.. ahaks…

remy ishak alyah ajl 26

Gambar cilok dari ohbulan.com (credit picture to eszhan.com)

alyah remy ishak pelukGambar cilok dari ohbulan.com (credit picture to eszhan.com)

Eh.. macam hensem lain macam je Remy Ishak malam semalam kan? hehe.. korang dengor tak Hot.fm pagi tadi?

Alyah kata Remy menggigil atas pentas tu ok! Remy cerita.. memula dia masuk 2 langkah dari belakang stage tu dia kata macam takde orang yang perasan dia jek? Then dia rasa malu and rasa nak patah balik jek. Then lepas 5 langkah baru dia dengar sorakan gemuruh penonton.. masa tu baru Remy konfident tapi menggigil pulak sebab nerves kena act live atas pentas tu kan.

Ha.. begitulah cerita Alyah yang sempat aku dengar kat radio pagi tadi.. Alyah pun tak sangka yang Remy boleh hadir semalam sebab katanya Remy tengah sibuk shooting. Kiranya Remy nak buat kejutan jugaklah untuk Alyah.

Tapi kejutan itu memang berbaloi kan? Gilerlah bila  penonton semua bangun tepuk tangan lepas Alyah habis perform.. tu semua aku rasa gara-gara Remy Ishak muncul lah tu! ahaks…

Apapun congrates to Alyah sebab menang Persembahan Terbaik AJL26 semalam! Tahniah jugak untuk Remy Ishak sebab berjaya menjadikan para wanita menjadi giler teruja.. exspecially aku lah tu.. siap berkali-kali aku dok layan youtube kat bawah ni semata-mata nak tenung wajah Remy ok! muahahaha!!

 
 

HUG DEEP.. DEEP..

DONE!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan