Nuffnang

Rabu, 29 Februari 2012

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


paklong001: "<b>Diana Danielle</b>" diganggu kiriman aneh ?

Posted: 26 Feb 2012 10:33 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Home Members Groups. OK. Next Post paklong001's profile Previous Post · Blog Sensasi · paklong001. "Diana Danielle" diganggu kiriman aneh ? Tweet · http://bloginfo4uall.blogspot.com/2012/02/diana-danielle-diganggu-kiriman-aneh.html ...

Kemain Happy Bergambar dengan <b>Diana Danielle</b> | Pen Merah

Posted: 29 Feb 2012 10:45 AM PST

assalamualaikum646 Kemain Happy Bergambar dengan Diana Danielle

IMG 2045 Kemain Happy Bergambar dengan Diana Danielle

Ehhh asyik jumpa artis aje? Phewww! Lap peluh kiri kanan dulu. Kahkahkah! Ekceli aku dapat invitation untuk berjumpa dengan Diana Danielle dan jugak Dafi secara personally semalam. Ecehh, bangga gila kaw! Cerita penuh nanti aku story mory sebab malam nih badan dah letih sebab seharian berkejaran sambil melilau window shopping.

IMG 2015 Kemain Happy Bergambar dengan Diana Danielle

Diana Danielle nihh sporting gila tapi segan – segan pun ada padahal dia artis sepatutnya aku yang segan jumpa dia? Time nak bergambar, boleh pulak dia ajak aku share sekali seat kat sebelah dia. Ceerrrr tengok! Nampakkan aku yang semakin berisi! Oh, Tidakkkkkk! Masa jumpa tuh, aku rasa dia macam tak make up sebab muka dia perghhhhh natural gila. Aarghhh cantik meyhhh! Lupa pulak nak mintak tips! Kahkahkah!

P/s: Diana Danielle nih kiranya first time la aku dapat jumpa face to face. Macih buat kak liana sebab bagi layanan yang super tip top kat kitaorang dan jugak hospitality yang terbaik sampai aku bertukar menjadi speechless. Punya lah segan sampaikan aku banyak diam dan blur! Identiti penmerah hilang entah ke mana. Tu lahhh orang buat baik pun boleh aku jadi terkejutkan? Tak sabar nak jumpa Aaron Aziz bulan depan. Wuwuwuuuu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan