Nuffnang

Isnin, 23 April 2012

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


.osman yusoef.: <b>Diana Danielle</b> dan Osman Yusoef dalam Remaja <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2012 08:08 PM PDT

Remaja secara umumnya merujuk kepada golongan manusia yang berumur diantara 12-21 tahun.
Manakala perkataan "remaja" menurut Kamus Dewan Edisi ke-2  membawa erti  "mulai dewasa,sudah akil baligh atau cukup umur untuk berkahwin"
So, kita ambil definisi remaja menurut Kamus Dewan memandangkan ia menampakkan diriku ini masih remaja dan bergetah gitu uolls! Aci tak? Kesah pulak saya awak aci ke tak.
Tersebutlah kisah di suatu petang Isnin, sedang diriku yang tidak berapa remaja ini bergolek atas katil, aku telah di kejutkan oleh tweet dari Faizah Yaakub. Tweet yang merubah hidung ku dari mancung menjadi kembang kempis, oh adakah ini cinta?

Lantas aku yang tidak berapa remaja ini mengagahkan diri membeli majalah remaja untuk pertama kalinya dalam seumur hidup. Jika sebelum ni, aku hanya membaca majalah ini hasil pinjaman dari kakak ku,kini aku bakal memiliki majalah remaja sendiri :") . Erm, overnya ayat saya
Majalah Remaja edisi 15 April yang bercoverkan Diana Danielle. Kenapa mesti DD menjadi cover di saat blog aku muncul di Remaja. Adakah ini cinta? Lame

*** Nak upload gambar cover depan Diana Daniella, tapi saya ragu-ragu maka tak jadi upload

Kan dah, suka sangat bagi bintang kat review filem, dah editor Remaja bagi bintang jua untuk blog saya. Nah rasakan!!

:") Selepas setahun lebih berblog, akhirnya saya mendapat publisiti di majalah Remaja. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada mak, ayah di kampung yang sentiasa menyokong kerjaya saya. Abang dan kakak yang sentiasa memberi dorongan. Pembaca setia blog ini yang masih setia melawat blog usang ini, juga kepada haters di luar sana, sesungguhnya kejayaan saya ini tidak akan hadir tanpa sokongan kalian. Tak lupa juga kepada Karangkraf yang menerbitkan majalah Remaja ini.
*** Overnya ucapan, nampak sangat tak pernah menang anugerah. Tsk!

Blog Archive Maya Karin dengan Farid Kamil? <b>Diana Danielle</b> putus?

Posted: 18 Apr 2012 03:47 AM PDT

Mybloghub – Blog Terbaik Harus Dilawati, The Best Blog, Must Visit. » Blog Archive » Maya Karin dengan Farid Kamil? Diana Danielle putus?

IZYAN SAYS

Kalau nak diikutkan, suasana ABPBH 2011 dah lama berlalu, namun tempiasnya kadang-kadang masih lagi menyengat. Korang perasan tak dengan siapa Maya Karin bersama-sama ketika itu pergi ke ABPBH 2011? dengan Farid Kamil tu. Pelakon kacak idaman Malaya. Yang menjadi persaoalan disini, dimana Diana Danielle? adakah Farid saje-saje temankan Maya Karin yang sememangnya single untuk bersama-sama datang ke ABPBH atau adakah hubungan diantara Farid dan Diana sudah putus? dan Diana kembali ke pangkuan Syamsul Yusuf. Memang menjadi satu misteri yang harus di bongkar. Hehe…READ MORE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan