Nuffnang

Isnin, 23 April 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


(VIDEO)Awal Ashaari Melamar <b>Scha Al Yahya</b> Secara Live Semasa <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 05:02 AM PDT

So romantik ~~~ Itulah kata-kata yang terkeluar daripada mulut Abang Nara semasa melihat kejutan yang dilakukan oleh Awal Ashaari. Memang sangat gentleman untuk melamar kekasih hati secara live di dalam rancangan Propaganza yang ditonton oleh jutaan rakyat Malaysia. Abang Nara pasti bukan Scha seorang sahaja yang terharu.

Best kan? Untuk makluman, Awal dan Scha akan mengadakan sidang media pada hari Selasa ini. Kemungkinan besar sidang media tersebut adalah untuk mengumumkan tarikh pernikahan mereka. Abang Nara pula yang rasa tak sabar nak melihat pasangan merpati dua sejoli ini di atas pelamin nanti.

Baca Yang Ini Pulak:-


Video : <b>Scha Al-Yahya</b> Kongsi Tips Fesyen Ala Selebriti | OHBULAN!

Posted: 19 Apr 2012 11:55 PM PDT

"Just wear something that suits you," itu yang diketengahkan oleh Scha Al-Yahya dalam footage video berdurasi 1:38 minit ini.

Menurut Scha, fesyen merupakan satu industri yang sentiasa berubah mengikut peredaran zaman. Bagaimanapun, perubahan fesyen itu sentiasa berulang-ulang sebagaimana contoh bell-bottom yang menjadi kegilaan ramai satu ketika dahulu menjadi trend masa kini pula.

Kata Scha lagi, dia tidak menyokong seseorang yang terlalu berusaha keras untuk nampak up-to-date – "Don't be a fashion freak".

Ingin tahu lebih lanjut, ikuti tips fesyen daripada Scha selepas ini.

Kredit : KLSogo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan