Nuffnang

Selasa, 8 Mei 2012

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>Elfira Loy</b> Bakal Jadi Duta Produk Maybelline, Gantikan Liyana <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 09:44 AM PDT

Jika sebelum ini Wawa Zainal, 21, telah dipilih sebagai duta produk Lipice menggantikan Lisa Surihani, kini giliran Elfira Loy, 18, pula menggantikan Liyana Jasmay sebagai duta produk Maybelline.

Kami sendiri tidak tahu kenapa produk Maybelline memilih Elfira Loy, tetapi berdasarkan penelitian kami, Elfira Loy mempunyai sedikit persamaan pada wajahnya dengan Liyana Jasmay, iaitu bentuk senyuman mereka berdua.

Mungkin disebabkan senyuman inilah, Elfira Loy bakal menggantikan tempat Liyana Jasmay yang sudah hampir 4 tahun menjadi duta dan jurucakap produk Maybelline. Menariknya disini, Liyana Jasmay dipilih oleh Maybelline ketika umurnya 21 tahun, Elfira Loy pula dipilih ketika dia masih lagi mentah didalam industri hiburan.

Pengumuman khas akan diadakan pada 10 Mei ini dan OHBULAN! pasti Elfira Loy bakal menjadi seorang lagi selebriti yang mampu bersaing dan menghasilkan aura yang tersendiri dikalangan peminatnya.

Semoga dengan kehadiran artis-artis baru, industri hiburan tempatan akan menjadi lebih meriah dan mampu bersaing secara sihat.

Sumber : Murai

<b>Elfira Loy</b> Ganti Tempat Liyana Jasmay | RimaAlliq.Com

Posted: 08 May 2012 04:47 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Nampaknya pelakon, Elfira Loy sedang melangkah ke fasa baru apabila dia bakal menggantikan pelakon Liyana Jasmay sebagai wajah baru produk kecantikan, Maybelline.

<b>Elfira Loy</b> Ganti Tempat Liyana Jasmay

Posted: 08 May 2012 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

KUALA LUMPUR, 8 MEI 2012: Nampaknya pelakon, Elfira Loy sedang melangkah ke fasa baru apabila dia bakal menggantikan pelakon Liyana Jasmay sebagai wajah baru produk kecantikan, Maybelline.

Siapa sangka pelakon yang dulu dikenali sebagai pelakonkanak-kanak itu kini sudah meningkat remaja dan dilihat sesuai menjadi wajah terbaru untuk produk jenama berkenaan.

Menariknya Elfira Loy yang kini berusia 18 tahun ini bakal diperkenalkan sebagai wajah baru Maybelline dalam satu majlis yang akan diadakan di sebuah restoran terkemuka di ibu negara pada 10 Mei ini.

Malah, bagi merealisasikan pembabitannya itu, Elfira Loy telah disolek dengan beberapa gaya dan penampilan sesuai dengan usianya yang masih muda belia serta auranya sebagai selebriti popular tanah air.

Lihatlah saja beberapa foto promosi di dalam kad undangan yang portal murai.com.my terima dari pihak Maybelline ini. Menarikkan?

Namun, adakah gaya dan penampilan Elfira Loy lebih berkeyakinan pada majlis pengumuman itu nanti? Sama-sama kita nantikan Khamis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan