Nuffnang

Rabu, 20 Jun 2012

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: <b>JULIANA EVANS</b> BERCUTI LEPAS &#39;RINDU&#39;

Posted: 20 Jun 2012 02:27 PM PDT


Akhirnya 'rindu' pelakon Juliana Evans pada bidang lakonan dan mungkin juga 'si dia' yang berhidung mancung terubat jua.

Juliana akan bercuti sehingga selepas Aidilfitri setelah melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Perfileman, Video dan Media di Universiti Western Michigan, Amerika Syarikat.

Difahamkan, sepanjang percutian tersebut, ia akan diisi pelbagai aktiviti antaranya ialah promosi filem Mael Lambong serta menjalani penggambaran filem terbaru Dampak. Dalam hal ini, pastinya insan yang paling gembira ialah Zizan Raja Lawak kerana dapat 'bersama' kembali dengan buah hatinya mempromosikan Mael Lambong.

Seterusnya, Juliana ketika ditanya mengenai kehidupan di Amerika berkata, kehidupan baru di AS banyak mengajarnya cara menguruskan diri dengan lebih teratur secara sendirian. Meskipun pada minggu pertama ibu dan adiknya ada bersama untuk menguruskan hal-hal universiti dan tempat tinggal, namun selepas itu dia terpaksa belajar berdikari.

Tambah pelakon kacukan Melayu Inggeris itu, dia bercadang berpindah ke San Francisco untuk mendapatkan kerja selepas tamat pengajian nanti. Bagaimanapun, beliau mengakui bahawa bukan mudah untuk seseorang itu menyertai bidang lakonan di Amerika atau Hollywood khususnya kerana terlalu banyak halangan yang harus dilalui.

(6 GAMBAR)<b>Juliana Evans</b> Dengan Pakaian Pengantin Untuk <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2012 06:00 PM PDT

Lama rasanya tidak mendengar khabar tentang Juliana Evans. Sejak menyambung pelajaran di Amerika Syarikat, nama Juliana Evans jarang keluar di suratkhabar atau pun majalah. Namun baru-baru ini, Juliana pulang sebentar ke Malaysia untuk bercuti. Kesempatan itu telah digunakan sepenuhnya oleh editor Majalah Raja Sehari untuk membuat photoshoot baju pengantin bersama Juliana Evans.

juliana evans

Untuk makluman anda semua, majalah Raja Sehari ini bakal menerbitkan keluaran pertamanya pada pertengahan bulan ini. Jadi kalau anda ingin melihat koleksi gambar-gambar Juliana Evans dengan pakaian pengantin, jangan lupa untuk mendapatkan majalah ini. Sudah semestinya Juliana Evans akan menjadi front page cover untuk terbitan pertama majalah Raja Sehari ini.

juliana evans

Abang Nara kongsikan lagi beberapa keping gambar Juliana Evans tampil awesome dengan persalinan pengantin. Sila baca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook PuncaQaseh Wed's.

P.S: Kotak makanan tengah hari Sin Chan.

juliana evansjuliana evansjuliana evansjuliana evans

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan