Nuffnang

Khamis, 19 Julai 2012

Dayang Nurfaizah - Google Blog Search

Dayang Nurfaizah - Google Blog Search


NYAWAKU: <b>DAYANG NURFAIZAH</b> TIDAK MAHU KAHWIN???

Posted: 15 May 2012 08:12 PM PDT


"Bohonglah kalau saya kata tidak mahu berkahwin. Apatah lagi apabila usia semakin meningkat, keinginan untuk berumah tangga memang ada cuma saya belum bersedia dan tidak ada calon pun." – Dayang Nurfaizah, dipetik dari mStar Online.
 
Itulah kenyataan yang dikeluarkan sendiri oleh Dayang Nurfaizah, seorang penyanyi yang memang terkenal dengan lagu-lagu Pop dan R&B. Dalam temubualnya bersama sebuah akhbar online tempatan, Dayang yang bakal menjejak umur 31 tahun ini telah menyuarakan kebimbangannya terhadap kes-kes perceraian yang sentiasa berlaku di kalangan masyarakat.
"Banyak sangat kes-kes perceraian yang berlaku membuatkan saya takut untuk berkahwin."
Dayang yang tidak kisah dengan usianya yang semakin meningkat mengaku dia belum bersedia untuk memberikan komitmen kepada orang lain (suami).
"Saya tidak sanggup untuk bertolak-ansur dalam banyak hal dan belum bersedia untuk menjaga orang lain (suami) dalam hidup saya. Saya bimbang jika berkahwin kelak, saya tidak mampu untuk melaksanakan tanggungjawab seorang isteri dengan sempurna," jelas Dayang.
nota bijik: aku suka Dayang ni..sore pun mantap..mak aku kata muka aku ni cam muka Dayang..ermmm korg rs ada x?kahhhhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan