Nuffnang

Jumaat, 14 September 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>Tiz Zaqyah</b> Duta Terbaru Produk MAY! | OHBULAN!

Posted: 12 Sep 2012 09:37 PM PDT

Masih ingat dengan lakonan hebat daripada si pelakon jelita dalam filem Nurkasih?

Watak yang dibawa oleh Tiz Zaqyah masih melekat di kotak pemikiran kita apabila beliau menjiwai watak tersebut dengan professional.

Menerusi artikel daripada Budiey, baru-baru ini di Flora Terrace, Hempshire Place, Kuala Lumpur telah berlansungnya sebuah pelancaran produk terbaru MAY iaitu Diamond Dazzle dan pengumuman perlantikan duta terbaru untuk produk MAY.

Tiz Zaqyah yang sering tampil menawan telah menghadiri majlis pelancaran tersebut dan dilantik menjadi duta terbaru bagi produk MAY.

Tidak hairanlah beliau dilantik menjadi duta tersebut kerana beliau sering tampil dengan personaliti yang menarik disamping tingkah laku yang menceriakan.

Beliau kelihatan anggun pada majlis tersebut dengan menggayakan busana berwarna merah jambu yang berperincian batu eksklusif daripada Wanpa.

Apa-apa pun, Ohbulan mengucapkan tahniah pada Tiz Zaqyah atas perlantikan sebagai duta terbaru produk May iaitu Diamond Dazzle dan Ohbulan yakin beliau mampu mengalas tanggungjawab tersebut dengan baik!

Sumber : Sensasi Selebriti!

Remy Ishak, <b>Tiz Zaqyah</b> Bakal Bercuti Ke Eropah?

Posted: 12 Sep 2012 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

Teks oleh Haswari Ali
Email: ayie@astro.com.my

KUALA LUMPUR, 12 SEPT 2012: Nampaknya hubungan antara pelakon jelita Tiz Zaqyah dan Remy Ishak semakin akrab apabila mereka sama-sama bakal terbang ke Eropah pada Oktober ini selama lebih 20 hari.

Bukan sekadar ingin menghirup angin segar dan bercuti bersama, tetapi pasangan dua sejoli ini sekali lagi akan bergandingan dalam memegang watak kekasih untuk drama bersiri, Cinta Jangan Pergi sepanjang berada di sana.

Ditemui ketika majlis pengumuman duta baru May, disini sebentar tadi, Tiz Zaqyah berkata dia dan Remy Ishak sekali akan disatukan dalam drama bersiri romantik arahan Kabir Bhatia yang akan menjalani proses penggambaran lebih tiga bulan.

"Cinta Jangan Pergi adalah drama bersiri 26 episod yang menceritakan kisah percintaan antara Lea Soraya lakonan saya dan Khalil lakonan Remy Ishak yang sama-sama menuntut di London.

"Sesi penggambaran akan diadakan di beberapa bandaraya indah seperti London dan Paris yang memerlukan kami berada di sana lebih 20 hari. InsyaAllah kami akan bertolak sekitar 15 atau 18 Oktober ini," katanya kepada murai.com.my.

Jelas Tiz Zaqyah, berlainan dengan watak yang pernah dipegangnya sebelum ini, watak Lea Soraya memerlukan dia berambut pendek dan merupakan seorang wanita yang teratur dalam menguruskan kehidupannya.

Malah kata Tiz Zaqyah, dia amat berbesar hati kerana skrip drama berkenaan yang ditulis sendiri oleh Mira Mustaffa iaitu isteri kepada Kabir Bhatia, diilhamkan khusus buat dirinya.

"Setakat ini kami sudah memulakan beberapa babak penggambaran di sini yang seterusnya akan disambung di Eropah kelak. Kemudian penggambaran akan disambung semula di dalam negara. InsyaAllah," katanya.

Bukan mengejar populariti atau anugerah, kata Tiz Zaqyah drama berkenaan akan ditayangkan di TV9 apabila ianya siap sepenuhnya nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan