Nuffnang

Khamis, 11 Oktober 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> Sah Bertunang, Tahniah! | ROTIKAYA

Posted: 21 Sep 2012 05:58 AM PDT

Diana Amir Sah Bertunang, Dengan UstazKalau sudah namanya selebriti, perkara baik sebegini walau pun tidak mahu di'hebahkan pasti akan sampai juga ke telinga peminat dan terima kasih buat Galaksi.

Dalam program hiburan di TV9 itu, Diana Amir hari ini telah mengesahkan status beliau yang kini sudah bergelar tunangan orang & lelaki bertuah itu bergelar seorang ustaz.

UPDATE-1: Pandai pandai tulis 'ustaz'. Tunang Diana Amir ini bernama Mohd Habib Bullah merupakan seorang pensyarah di UiTM Merbok Kedah (Sains Pentadbiran & Pengajian Polisi).

Melalui laporan eksklusif Galaksi, terpapar gambar Diana Amir & tunang beliau seorang ustaz yang pada kami cukup tampan sedang memotong kek bersama. Ah romantis.

Namun laporan tidak menyebut nama tunang Diana Amir mahu pun tempoh pertunangan mereka sebelum pasangan ini bakal di'satukan dengan ikatan perkahwinan sah.

Diana Amir turut memberitahu yang majlis tunang ini sengaja beliau senyapkan & akan memberitahu kepada umum apabila mereka mempunyai tarikh untuk berkahwin nanti.

Tahniah buat Diana Amir & pasangan. Semoga jejaka tampan ini merupakan imam yang di'cari Diana Amir selama ini. Kahwin, sila jemput kami di'sini. Heh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan