Nuffnang

Isnin, 8 Oktober 2012

Saiful Apek - Google Blog Search

Saiful Apek - Google Blog Search


<b>Saiful Apek</b> Dedah Sebab Utama Panas Dengan David Teo <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 08:51 PM PDT

09/05/2012 by Staff Wassupz! | Filed under Wassupz! Tempatan.

Akhirnya segala persoalan yang melibatkan gosip hangat di antara Saiful Apek dan David Teo semalam terungkai apabila Saiful Apek mendedahkan punca utama mengapa dia bertindak berkenaan.

Berikut adalah screenshot luahan rasa pelakon komedi ini di laman Facebooknya.

Kami tertanya-tanya mengapa baru kini Saiful Apek mendedahkan masalah ini sedangkan kedua-dua filem tersebut sudah bertahun berlalu, dan keraguan kami ini terjawab apabila membaca satu mesej Saiful Apek yang mengatakan ini merupakan amanah arwah Bob Kuman. Menurutnya,

Jadi kita tunggu apa komen David Teo pula mengenai isu ini.

Rujukan: FB/Saifulapek



   

Tags: ,

Mahkamah: <b>Saiful Apek</b> Bebas Tuduhan Dadah! » Wassupz!

Posted: 24 Jun 2012 11:15 PM PDT

25/06/2012 by Kayrl | Filed under Wassupz! Tempatan.

Alhamdulillah. Akhirnya pelawak popular, Saiful Apek kini telah dibebaskan dari tuduhan memasukkan dadah ganja ke dalam badan. Selain Saiful, tiga rakannya juga terlepas dari tuduhan tersebut.

Menurut akhbar Berita Harian, Saiful Apek dan tiga rakannya dituduh melakukan kesalahan itu di Pejabat Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya dekat sini, jam 11 malam, 12 Jun 2010.

Keputusan membebaskan pelakon dan rakannya dibuat selepas mendapati pihak pendakwaan gagal membuktikan kes prima facie terhadap Saiful Apek atau nama sebenarnya, Mohamad Saifulazam Mohamed Yusoff, 43, bersama Shaiful Baharom, 25, Shah Zainatull Eshan Al Muazam Shah Yahya, 29, serta Noremy Mohamad, 29.

Untuk pengetahuan anda, baru-baru ini pelakon remaja, Erin Malek turut digosipkan dengan salahgunaan dadah. Namun dinafikan. Isu dadah dan selebriti bukanlah isu yang boleh diambil mudah kerana sudah banyak isu ini dilaporkan di media.



   

Tags: , ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan