Nuffnang

Jumaat, 2 November 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>diana amir</b> | mamashikindotcom

Posted: 18 Oct 2012 01:36 AM PDT

hari ni boring sgt..rasa mcm lambatnya jam tu berputar .
biasanya kalau khamis mood aku ceria sb ada 2 sebab. yang pertama..hari last day keje .so maknanya esok hari berhujung minggu. yang kedua sb kesayangan ku pulang..tak sabar nak tunggu dia..ekeke..mcm baru kahwin jer gayanya..
eh jumpa smingu sekali katakan..
tapi hari ni ..adui..boringnya..keje2 kat ofis pagi2 aku dah settle. tinggal saki baki utk bos sign ajer..so bila keje dah siap i dah takde keje nk buat..so layan gosip2 artis je la..
tp still boring jugak sb aku baca pastu simpan dlm hati...huhu sgt tak best..kalau ada fren kt sblh boleh lah aku ulas balik apa yg aku baca..heee..bkn mengumpat yer tp mengulas..

so bila tengok-tengok gambar diaorag nih..aku sgt berkenan dgn Diana Amir...suka la tgk dia..

kalau korang masih ingat diana amir ni kan model sunsilk..dulu dia seksi sgt kan. pernah jugak kutuk dalam hati bila tgk dia pakai alahai seksinya...tp kutuk dlm hati ok..dalam hati.

tp now puji dia dalam hati pulak..ye la, dari seksi, clubbing dan sgt bersosial pastu berubah ..berubah terus..cara dia pakai tudung ..sempurna...manis..
terdetik dalam hati' bila la aku nak berubah jd mcm ni....'

itu la kan..kita jgn la mudah nak mengadili seseorang dgn apa yg kita tgk.
sb kita belum tahu lg apa yg berlaku esok dan seterusnya..
tapi manusia ni cepat sgt pikir dari sudut negatif ajer. .*termasuk aku la tuh*
bila tgk pompuan cantik ngan lelaki takde rambut pastu perut buncit sket mesti cakap dlm hati.
'erm,,ni mesti sugar daddy..untungnya pompuan nih'
padahal?

..itu mmg daddynya tp bukan sugar ok..hahaha.

luv u diana amir...cantik, manis, semua ada...
hari ni asyik google pasal diana amir jer..so balik nanti mesti feeling2 diana amir..ekekek. 
nak balik syampu rambut guna sunsilk...pastu pakai tudung macam ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan