Nuffnang

Sabtu, 24 November 2012

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


<b>Pierre Andre</b> Sertai Jemaah Tabligh, Sedang Siapkan Novel Dakwah

Posted: 18 Nov 2012 08:20 AM PST

  
Monday, 19 November 2012 00:20

..

Pelakon dan pengarah, Pierre Andre mendedahkan yang dia memang sudah berhijrah dan memilih jemaah tabligh sebagai jalan untuk berdakwah. Pengarah filem Hijab ni memberitahu dia menyertai jemaah tabligh di Taman Permata, Ulu Kelang.

"Seorang sahabat ajak saya menyertai tabligh. Pertama kali mencuba, saya terus jatuh cinta. Setakat ini, sudah empat kali saya keluar mengikuti aktiviti jemaah tabligh"

"Saya sudah jadi pengarah filem sejak umur 21 tahun. Selama ini saya fikir itulah matlamat hidup saya. Saya rasa dibohongi oleh dunia dan saya mula mencari," ujar anak bujang pelakon Khatijah Tan ini kepada akhbar Kosmo!

Menurut Pierre Andre lagi, dia ketika ini dia tidak mempunyai projek filem terbaru selain karya sebelum berhijrah dan dia bercadang untuk menyiapkan sebuah novel dakwah.

- mD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan