Nuffnang

Isnin, 10 Disember 2012

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


arepnakbebel.com: Jom tonton Klip Video Lagu dari <b>Kila Fairy</b> <b>...</b>

Posted: 06 Dec 2012 06:27 AM PST

Everyday aku akan habeskan mase aku godek godek youtube dan aku jumpe beberapa klip video lagu dari Artis Artis malaysia nih menyanyi..apa yang aku tahu Kila Fairy, Diana Danielle dan juga Nazim Othman nih more kepada lakonan tapi selain dari berlakon, dorang ade bakat lain iaitu menyanyi.
Nazim Othman - Langit Menangis

Diana Danielle - Dimana Engkau Sayang
ini sajelah yang aku nak share dengan korang semua. korang dengarlah..and bagi komen sikit..best ke tidak dorang nyanyi..hehe..oklah..aku rase cukuplah satu entry untuk hari nih..dah due hari tak update kan..satu nih pon kire oklah yer untuk tatapan korang.hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan