Nuffnang

Khamis, 13 Disember 2012

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


Fobia Cinta - <b>Nashrin</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 30 Jun 2011 11:59 PM PDT

Tajuk Lagu: Fobia Cinta
Album: Nashrin
Penyanyi: Nashrin MyStar LG

Klip Video: Fobia Cinta - Nashrin

Lirik Lagu: Fobia Cinta - Nashrin

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

(korus)
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

(ulang korus)

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

(ulang korus)

Denyutan jantung aku tergendala

Ceritaku Di Mana-Mana Saja...: <b>Nashrin</b> Percaya Pada Luka & Lirik

Posted: 29 Feb 2012 11:59 PM PST

Benarkah pencarian mimpi ini
hanyalah dongengan cinta
dalam pertaruhan..

Haruskah..
pertemuan jiwa ini berakhir
bersama airmata..

Sepi yang menemani jiwa

disaatku terluka
bisakah aku mengenal cinta

Aku..
percaya pada takdir cinta kita
yang telah terukir didasar jiwaku
yang merindu..
dirimu

Namunku..
bertanya padanya
haruskahku percaya pada luka
sebagai tanda kesetiaan cinta
kasih kita….

Sempurnakah lukisan
cinta ini tanpa corak warna kasih
lakaran suciku..

Apakah coretan
rintihan malam hanyalah mainan…
cintamu…

Sepi yang menemani jiwa
disaatku terluka
bisakah aku mengenal cinta
Aku..
percaya pada takdir cinta kita
yang telah terukir didasar jiwaku
yang merindu dirimu
Namunku..
bertanya padanya
haruskahku percaya pada luka
sebagai tanda kesetiaan cinta
kasih kita….
Kasih kita…
kasih kita…
kasih kita…
Kasih kita….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan