Nuffnang

Rabu, 27 Mac 2013

Eira Syazira - Google Blog Search

Eira Syazira - Google Blog Search


Foto : <b>Eira Syazira</b> Sudah Mula Berlakon | OHBULAN!

Posted: 12 Mar 2013 01:08 AM PDT

1c5f73528a0f11e2b7d622000a1f968a_7

Wah, habis sahaja pantang, pelakon dan penyanyi terkenal, Eira Syazira sudah mula berlakon.

Menerusi laman Twitter milik Eira sendiri, pelakon ini telah memaklumkan yang dia kini sedang sibuk menjalani penggambaran telemuvie terbaru berjudul "Iqra" khusus untuk tayangan TV Al-Hijrah sempena sambutan Hari Guru pada bulan Mei akan datang.

Meskipun sibuk, Eira masih lagi sempat merakamkan beberapa foto menarik dirinya di set penggambaran untuk dikongsikan bersama para peminat di laman Instagram.

Jom intai beberapa foto Eira selepas ini. Comelkan Eira pakai tudung?

Kredit Foto : Instagram Eira Syazira

Tags: ,

Koleksi Foto Anak <b>Eira Syazira</b> & Azad Jazmin | OHBULAN!

Posted: 21 Feb 2013 11:36 PM PST

Screen Shot 2013-02-22 at 3.24.18 PM

Mesti ramai peminat-peminat sudah tidak sabar untuk melihat wajah comel puteri sulung Eira Syazira dan Azad Jazmin bukan?

Ok. Di sini kami tampilkan beberapa koleksi foto comel Amarra Sofea Rose untuk tatapan anda semua dan untuk makluman anda, pasangan suami isteri ini akan mengadakan majlis cukur jambul serta aqiqah untuk puteri sulung mereka pada bulan hadapan.

Kini baby Amarra telah berusia satu bulan, 10 hari dan menurut Eira Syazira dia akan berkongsi wajah sebenar puterinya kepada umum setelah dirinya habis pantang kelak.

Apa pun di sini kami ingin tampilkan beberapa foto comel Amarra untuk semua peminat Eira dan Azad. Meskipun muka baby tidak nampak berapa jelas, akan tetapi kami pasti Amarra mesti seorang anak yang comel seperti ibu bapanya juga :)

Kredit Foto : Instagram Eira Syazira

Tags: , , ,

<b>Eira Syazira</b> Bertudung Selepas Bersalin ???? | Chegu Zubir

Posted: 13 Mar 2013 04:03 AM PDT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan