Nuffnang

Selasa, 2 April 2013

Jehan Miskin - Google Blog Search

Jehan Miskin - Google Blog Search


Gadis Korea Pilihan Hati <b>Jehan Miskin</b>? |

Posted: 24 Mar 2013 07:30 PM PDT


Sepanjang 6 tahun Abang Nara belajar di Korea, seorang awek Korea gagal dingorat oleh diri ini. Kemungkinan besar puncanya ialah wajah Abang Nara tidak sekacak Jehan Miskin. Semalam menerusi BiPop, dilaporkan bahawa Jehan Miskin bakal bernikah dengan seorang gadis Korea tidak lama lagi.

jehan miskin

Jehan sebelum ini pernah bercinta dengan Jue Aziz namun putus di pertengahan jalan pada tahun 2008. Jehan baru-baru ini memberitahu yang dia akan berkongsi berita mengenai perkahwinannya kerana ia masih di peringkat perbincangan. Namun menurut Raja Nurfatimah Mawar yang menulis artikel tersebut, perkahwinan Jehan bakal diadakan secara tertutup.

jehan miskin

Kalau benarlah Jehan akan menyunting gadis Korea untuk dijadikan suri rumahnya, jutaan tahniah diucapkan. Nampaknya Jehan kena belajar makan kimchilah selepas ini. Semoga segala usaha Jehan ke arah perkahwinan akan dipermudahkan. Sama-samalah kita doakan.

jehan miskinP.S: Produk terbaru yang kini boleh didapati di Facebook CantikNara. Zarra Beauty Skin Solution merupakan gabungan pure collagen, vitamin c, gluthatione dan gluta-C yang akan memberikan kesan maksima kepada kecantikan kulit anda. Tempah sekarang dengan menghantar email ke lorongsetia8@gmail.com atau SMS/Whatsapp ke 013-594-7061.

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Jehan Miskin</b> Merajuk Dengan Dunia Hiburan? | MyNewsHub

Posted: 12 Mar 2013 01:02 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]PETALING JAYA – Pelakon Jehan Miskin menyangkal dakwaan kononnya dia merajuk dengan dunia lakonan sehingga membuatkan dia menolak beberapa tawaran yang diberikan kepadanya. Jehan sebaliknya berkata ...

<b>Jehan Miskin</b> Bertunang, Kahwin Tahun Ini? | MyNewsHub

Posted: 24 Feb 2013 10:46 PM PST

[unable to retrieve full-text content]KUALA LUMPUR – "Ya, tahun ni ada berita baik. Insyallah ada berita baik! Tapi saya tak boleh cakap lebih sekarang. Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan," kata pelakon, Jehan Miskin apabila ditanya adakah dia ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan