Nuffnang

Selasa, 2 April 2013

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


<b>Wan Sharmila</b> Yakin Ada Lelaki Akan Menerimanya | MyNewsHub

Posted: 25 Mar 2013 10:31 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Walaupun memiliki status janda tetapi pelakon, Wan Sharmila yakin akan ada seorang lelaki yang akan menerimanya seadanya. Kegagalan rumah tangganya yang dulu tidak akan mematahkan semangatnya untuk bergelar ...

Gambar <b>Wan Sharmila</b> Tanpa Make-up?

Posted: 04 Mar 2013 07:00 PM PST

Lumrah selebriti atau sesiapa sahaja terutama wanita jika tidak bersolek/berdandan atau dalam bahasa canggihnya 'make-up' pastinya akan menampakkan sedikit kelainan daripada biasa.

Namun ada juga sebilangan yang jika tidak menggunakan make-up itu semua, mereka masih lagi kelihatan seperti menggunakan make-up. Photo pelakon Wan Sharmila tidak bermake-up sudah pastinya memperlihatkan kelainan pada wajahnya.

Tapi tak pasti samaada ini dia bermake-up dan guna 3rd software untuk mengedit atau faktor kurang cahaya. Geh Geh..


Tag: , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

<b>Wan Sharmila</b> Enggan Dedah Identiti Teman Lelaki | LIMAUAIS

Posted: 29 Mar 2013 12:00 AM PDT

Wan Sharmila

Selepas beberapa tahun menjalani hidup solo, pelakon Wan Sharmila mengakui biarpun sukar untuk mencari lelaki yang ikhlas dan jujur tatkala dirinya kini berstatus janda, tetapi pelakon ini percaya, akan ada lelaki yang sudi menerima dirinya dengan seadanya.

Barangkali bukan sekarang, namun wanita berusia 32 tahun ini, yakin jodohnya tetap ada. Malah, dengarnya wanita pelakon yang bakal dalam drama Aisya Azur ini sekarang sedang cuba mengenali hati budi seseorang. 

Enggan mendedahkan identiti lelaki yang sedang bertakhta di hatinya, Wan Sharmila berkata, mereka kini dalam proses berkawan.

"Saya berkawan dengan semua orang dan memang saya sedang mengenali seseorang, tetapi belum sampai ke peringkat serius kerana takut hanya bertepuk sebelah tangan.

"Hidup mesti diteruskan dan kegagalan lalu tidak melemahkan saya untuk menjalinkan hubungan cinta semula. Bohong kalau saya katakan saya takut untuk berumah tangga semula, cuma jodoh yang belum ada,"

Wan Sharmila sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama penerbit dan pemilik syarikat produksi Radius One, Fazli Baharom, hanya bertahan selama tiga tahun. Mereka bercerai talak satu pada 23 Oktober 2009.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan