Nuffnang

Selasa, 21 Mei 2013

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


FizGraphic Dot Com: <b>Lisdawati</b> &#39;buka tudung&#39; Demi Lakonan

Posted: 19 May 2013 01:08 AM PDT

WALAUPUN mengambil keputusan untuk bertudung, aktres Lisdawati, tidak keberatan untuk membuka tudung demi tuntutan watak dalam lakonannya.
Meskipun turut dikecam hebat, Lisdawati bagaimanapun menjelaskan bahawa bidang lakonan merupakan punca rezekinya.
"Bertudung memang imej terkini saya, namun saya masih menerima tawaran berlakon yang tidak membolehkan saya menutup rambut saya.
"Tapi seboleh-bolehnya saya cuba untuk tidak melakon watak yang memerlukan saya terpaksa pakai baju seksi," kata Lisdawati.
Tegasnya, niat bertudung kekal akan diteruskan jika perniagaannya menjadi sumber pencarian utama pada masa akan datang.
P/S : Kalau bini aku, dah lama kena lempang 2-3 kali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan