Nuffnang

Selasa, 30 Julai 2013

Vanidah Imran - Google Blog Search

Vanidah Imran - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Vanidah Imran</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Jul 2013 03:04 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Vanidah Imran</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jul 2013 03:30 AM PDT


Rahsia Kecantikan <b>Vanidah Imran</b> Dan Lynda Roslan Terbongkar!!! |

Posted: 09 Jan 2013 05:09 PM PST


Setiap kali Abang Nara melihat wajah Vanidah Imran, pasti diri ini tertanya-tanya apakah rahsia Vanidah sentiasa kelihatan muda. Pasti ada rahsia di sebalik kemulusan, kecantikan dan kelembutan kulit wajah Vanidah. Daripada dulu sampai sekarang maintain cantik je.

vanida

Baru-baru ini, Vanidah Imran telah membongkar rahsia kecantikan dirinya. Rupa-rupanya Vanidah kini menggunakan produk kecantikan Ronasutra Mineral Makeup. Vanidah tertarik dengan kualiti dan keberkesanan produk tempatan ini dan apabila dilamar menjadi duta, Vanidah menganggapnya sebagai rezeki dan terus menerima peranan barunya dengan penuh yakin.

vanida

Selain daripada Vanidah, pendatang baru dalam industri seni iaitu Lynda Roslan turut sama dilantik menjadi duta produk Ronasutra ini. Untuk pengetahuan anda, Ronasutra Mineral Makeup adalah rangkaian produk solekan yang dihasilkan dari 100% bahan mineral. Jadi apabila mereka berjaya mendapatkan 2 wanita cantik dan terkenal sebagai duta mereka, pastinya produk yang dihasilkan sangat bermutu tinggi dan membawakan kesan seperti yang dijanjikan.

vanida

Ronasutra Mineral Makeup kini juga digunakan sebagai produk solek utama bagi beberapa drama tempatan yang akan datang seperti 'Dalam Setiap Sujudnya' (TV9) dan 'Sehangat Asmara' (Astro). Kalau anda selama ini tidak menjumpai produk yang sesuai dengan wajah anda, apa kata beranikan diri untuk mencuba Ronasutra.  Abang Nara pun nak suruh wife cuba produk ini.

vanida

Khas untuk pembaca BeautifulNara, Ronasutra kini menawarkan peluang bagi 5 orang pembaca untuk memenangi sesi makeover percuma bersama Lynda Roslan. Selain itu, 5 pembaca bertuah ini akan memenangi hamper Ronasutra bernilai RM200. Apa yang anda perlu lakukan cuma emailkan gambar serta nama, nombor IC, alamat dan nombor telefon anda ke info@ronasutra.com sebelum 15 Januari 2013 dengan tajuk "Beautifulnara-Ronasutra Contest".

vanida

Jangan lepaskan peluang ini! Mana tahu wajah anda akan menjadi secantik Vanidah Imran dan Lynda Roslan. Confirm kekasih/suami akan bertambah-tambah sayangnya kepada diri anda. Untuk info lanjut, sila layari Facebook Ronasutra Official Fan Page.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan