Nuffnang

Rabu, 25 September 2013

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


<b>Adira AF</b> ke Kelas Usrah, Bakal Nak Bertudung?

Posted: 08 May 2013 10:47 PM PDT

Pada: Khamis, 9 Mei 2013 Baru-baru ni Adira dikatakan telah bertudung, namun ramai yang membuat penafsiran yang dia kini sudah berubah. Namun Adira menyatakan yang dia memakai tudung itu adalah ketika itu dia diajak oleh rakan artisnya, Heliza Helmi untuk memasuki kelas agama dibawah program Usrah Fitrah. Namun tidak menafikan ianya hanya seketika dan diluar Adira masih lagi seperti biasa.
"Sewaktu kami mengadakan persembahan di Perlis baru-baru ini, Heliza ada bercerita dan saya tidak sabar untuk datang ke kelas ini.

"Alhamdulillah, kawan-kawan yang sudah mengikuti kelas ini banyak membantu. Lagipun adalah menjadi kewajipan setiap insan untuk mendalami ilmu agama,

"Ya, saya pakai tudung ketika menghadiri kelas agama ini, di luar saya seperti biasa. Insya-Allah, bila sampai masanya saya juga akan bertudung tanpa dipinta oleh sesiapa.

"Sekarang ini saya ingin mendekatkan diri dengan ilmu agama sebagai pelengkap hidup. Di waktu yang sama, saya tetap meneruskan kegiatan dalam bidang seni kerana itu adalah sumber pendapatan saya," Adira. -Utusan

Tag : , , , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan