Nuffnang

Ahad, 13 Oktober 2013

Fauzi Nawawi - Google Blog Search

Fauzi Nawawi - Google Blog Search


<b>Fauzi Nawawi</b> Malu Dituduh Berskandal, Rancang Tambah Anak |

Posted: 10 Oct 2013 06:31 PM PDT


Susulan dari laporan mengenai Fauzi Nawawi yang dikaitkan mempunyai skandal dengan Noni AF5 seperti yang dilaporkan Harian Metro semalam, mStar Online melaporkan hari ini yang aktor itu memberitahu dirinya rasa malu dikaitkan dengan wanita yang bukan isterinya:-

Sudah-sudahlah nak kaitkan saya dengan wanita lain. Pada usia mencecah 40 tahun, saya rasa malu pula apabila digosipkan mempunyai skandal.

Rasa macam tak logik saya dikaitkan dengan Noni kerana saya hanya pernah bekerjasama menerusi drama Aiman Tempe, Jentera Jenteng Pilihan Raya dan Kiambang sahaja dengannya.

Dia juga turut terlibat menjayakan promosi produk Aqua Terapi yang diusahakan oleh syarikat saya dan isteri iaitu Perfect Illusion Corporation Sdn Bhd.

Ceritanya lagi, Lisdawati sudah faham isu seperti ini dan tidak hairan, kerana Lisda sering bersama dirinya dan Noni semasa membuat promosi produk. Fauzi juga bimbangkan reaksi teman lelaki Noni terhadap gosip tersebut:-

Tetapi apa pula kata teman lelaki Noni apabila isu ini menjadi serius? Saya harap gosip saya berskandal dengan wanita lain tidak lagi diberitakan. Cukup-cukuplah. Anak-anak saya pun dah besar, rasa kurang manis apabila berita ini keluar. Apatah lagi saya dan Lisda merancang untuk menambah anak pada tahun hadapan.

Sementara itu, Noni dikatakan baru saja menyambut ulang tahun kelahiran teman lelakinya seperti yang dikongsikan di Instagram beliau:

 photo Screen-Shot-2013-10-10-at-113553.png
 photo Screen-Shot-2013-10-10-at-122350.png

Untunglah Fauzi kerana Lisda sentiasa setia disisinya atas dasar kepercayaan walaupun bukan sekali ini saja gosip tentang Fauzi mempunyai skandal timbul. Tahniah diucapkan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan