Nuffnang

Jumaat, 22 November 2013

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Saya Memang Nak Berbaik Dengan Ibu Mertua – <b>Farid Kamil</b> |

Posted: 23 Sep 2013 06:45 PM PDT


Alhamdulillah. Lega hati Abang Nara mendengar pengakuan Farid Kamil ini. Umum mengetahui bahawa hubungan Farid Kamil dengan ibu mertua adalah tidak berapa baik. Malah sehingga ke hari ini, ibu Diana Danielle masih belum bertemu dengan cucunya. Namun segalanya itu bakal berubah tidak lama lagi.
farid kamilDi dalam majlis akikah dan pengumuman nama penuh anaknya nanti, Farid Kamil akan menjemput ibu mertuanya untuk menjernihkan kembali hubungan antara mereka bertiga. Kata Farid Kamil kepada MalaysianDigest:-

Ya, pada majlis itu saya akan jemput ibu mertua saya dan saya memang nak berbaik dengan dia (ibu mertua) sebab hubungan silaturrahim antara kami perlu dieratkan semula. Saya juga akan memulihkan semula hubungan Diana dengan ibunya. Kira macam ada babak jejak kasih sikit lah nanti. Pada hari itu juga saya dan Diana akan mendedahkan nama penuh anak kami

ibu diana danielleBaguslah macam itu. Ibu mertua memang wajib dilayan seperti ibu kandung. Gaduh lama-lama pun tak guna. Kesian dekat anak nanti tak dapat kasih sayang seorang nenek. Tidak diketahui pula bilakah majlis ini akan berlangsung, namun Abang Nara harap hubungan mereka akan kembali jernih sejernih-jernihnya selepas itu. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Terima kasih kepada Facebook, kereta yang dicuri ditemui semula

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan