Nuffnang

Selasa, 5 November 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Alif Satar Tanya <b>Tomok</b> Pengalaman Kahwin Wanita Berusia <b>...</b>

Posted: 02 Nov 2013 12:15 AM PDT

alif satar

PETALING JAYA: Penyanyi Alif Satar ada meminta pandangan dan nasihat daripada penyanyi Tomok dalam usahanya untuk mengahwini kekasih yang enam tahun lebih tua daripadanya iaitu Shadila, 29.

Alif, 23, berkata, dia sudah bersedia untuk bergelar suami dan seterusnya berada dalam dunia rumah tangga yang lebih mencabar walaupun usianya masih muda.

"Insya-Allah jika semuanya berjalan lancar dan diizinkan tahun depan saya akan  mendirikan rumah tangga.

"Saya ada bertanya dan minta nasihat daripada Tomok tentang kehidupan selepas berkahwin pada usia muda terutamanya dengan isteri yang lebih berusia kerana Tomok telah melalui pengalaman berkahwin dengan wanita yang lima tahun  lebih tua," katanya kepada mStar Online.

Tambah Alif,  keluarganya turut merestui untuk dia menamatkan zaman bujang pada usia muda.

Biarpun enam tahun perbezaan usia, Alif menganggap ia bukan satu masalah dan halangan dalam mencapai persefahaman.

"Saya tidak merasakan perbezaan usia tersebut. Jarak usia bukanlah penghalang dalam sesuatu hubungan tetapi persefahaman itu yang penting untuk memastikan hubungan cinta akan kekal," katanya

Sementara itu, bercakap soal kerjaya, Alif yang mengendalikan program realiti kanak-kanak Idola Kecil 6 ini mengakui bidang pengacaraan menjadi pilihan keduanya selepas nyanyian.

"Saya sudah lima musim mengendalikan rancangan ini dan Alhamdulillah saya semakin selesa dengan bidang pengacaraan.

"Selain program kanak-kanak ini, saya juga akan muncul dalam program travelog iaitu 24 Jam Bersama Alif Satar yang bakal disiarkan pada Januari depan," katanya.

Dalam pada itu, dia turut akan melancarkan album terbaharu berjudul Definisi pada 20 November ini.

-Mstar online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan