Nuffnang

Selasa, 10 Disember 2013

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Foto: <b>Aaron Aziz</b>, Tiz Zaqyah Ke New York Bersama? | Portal <b>...</b>

Posted: 03 Nov 2013 04:00 PM PST

Foto: Aaron Aziz, Tiz Zaqyah Ke New York Bersama?

Anda fikir Aaron Aziz dan Tiz Zaqyah bercuti bersama hingga ke New York, Amerika Syarikat? Adakah mereka makan angin berdua sahaja?

Jawapannya, mestilah tidak sama sekali. Ini kerana Aaron telah terbang ke NYC terlebih dahulu bersama isteri dan anak-anaknya pada 31 Oktober lepas.

Manakala menerusi laman sosial Tiz, aktres Jodoh Itu Milik Kita ini dilihat menyusul dan mengikuti jejak Aaron ke sana beberapa hari selepas itu.

OHBULAN! difahamkan kedua-duanya mempunyai tujuan yang sama iaitu untuk menjalani penggambaran.

Foto: Aaron Aziz, Tiz Zaqyah Ke New York Bersama?

Namun apa yang lebih perhatian kami ialah gelagat anak-anak Aaron yang terlalu teruja kerana dapat menjejakkan kaki ke kota yang penuh dengan bangunan pencakar langit itu.

Menerusi Instagram isteri Aaron, anak sulung mereka, Danish Anaqi terlampau gembira apabila berpeluang mengambil gambar berdekatan dengan monumen kebanggaan Amerika iaitu Statue of Liberty.

Foto: Aaron Aziz, Tiz Zaqyah Ke New York Bersama?

Malah pada usianya 5 tahun, Danish pernah berdoa supaya impiannya untuk melawat tempat bersejarah tersebut dimakbulkan.

Bagaimanapun, bagi yang belum melihat foto-foto percutian keluarga bahagia ini, di sini OHBULAN! sertakan beberapa keping untuk tatapan anda.

Kredit foto: Instagram Aaron Aziz, Diyana Halik & Tiz Zaqyah

Berita Kematian <b>Aaron Aziz</b> Palsu | - Beautifulnara

Posted: 30 Sep 2013 12:07 AM PDT


Bila Abang Nara membaca keratan akhbar di bawah, terus tergelak dibuatnya. Nampak sangat nak menipunya. Bukan apa, Abang Nara tahu Aaron Aziz sekarang berada di Cape Town. Jadi tak logiklah pula untuk tiba-tiba Aaron Aziz mati dalam kemalangan main ski di Switzerland. Tak masuk akal langsung.

aaron aziz

Penyebar berita palsu ini sama ada gila attention atau sememangnya suka melihat orang lain mati. Nasihat Abang Nara, janganlah buat main-main benda berkaitan nyawa ini. Kang kalau kena kat diri sendiri, baru tahu betapa sedihnya. Apa pun, isteri Aaron Aziz telah pun membuat penafian berita ini menerusi Mstar Online:-

Saya baru terbaca berita ini dan terkejut kerana ia tidak benar sama sekali kerana suami saya kini berada di Cape Town dan bukannya di Switzerland seperti yang dilaporkan. Saya sudah bercakap dengan dia dan tiada apa-apa yang berlaku, sekarang dia sedang tidur,

aaron aziz

Buat anda yang tak tahu, Aaron Aziz kini sedang mengalami sakit sendi tengkuk. Jadi kita doakanlah agar Abang Long kita ini cepat-cepat sembuh. Kepada Aaron sekeluarga, bersabarlah dengan berita seumpama ini. Biasalah bila dah popular macam-macam cerita mengarut yang akan keluar. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-

PaPa Blogger: <b>Aaron Aziz</b>?? Bukanlah

Posted: 15 Nov 2013 03:16 AM PST

Saje je nak tunjuk gambar lama... Masa kurus dan hensem... Hahahaha best je aku tengok gambar kat album lama aku... Kacak haloba... Hahahaha
Yang kat belakang tu adalah my mum... Mak aku memang suka duk belakang... Walhal kitorang berdua je dalam kereta... Nak jadi bos la katakan... Aku bukan nak cerita pasal diri aku yang sememangnya hensem tu, tapi nak tanya korang ape yang ganjil dalam gambar ni... 
Sila perhatikan betul betul... Hehehe... Especially kat cermin mata hitam tu... Sape dapat jawab betul bakal berlakon ngan Aaron Aziz (aku)... Hahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan