Nuffnang

Selasa, 10 Disember 2013

Akim - Google Blog Search

Akim - Google Blog Search


<b>AKIM</b> LUAH KECEWA MENERUSI TWITTER, MERAJUK DENGAN <b>...</b>

Posted: 24 Nov 2013 07:43 PM PST

Gagal mara ke pentas akhir Anugerah Juara Lagu (AJL) buat kali keempat membuatkan penyanyi Akim seperti sudah merajuk dan tidak mahu menyertai pertandingan itu lagi. Menerusi laman Twitternya, Akim meluahkan rasa kecewanya apabila dua buah lagunya tidak berjaya memasuki pertandingan akhir Anugerah Juara Lagu ke-28 (AJL28) untuk tahun 2013.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

akim

Pada tahun ini, Akim mempertaruhkan lagu Menunggumu dan sebuah lagi lagu berjudul Kembali yang merupakan duetnya bersama Stacy dan seperti tahun-tahun sebelumnya, lagu nyanyiannya cuma layak ke peringkat semi final sahaja. Sedangkan lagu Akim bagi ammboi adalah yang terbaik juga. Namun keputusan juri adalah muktamad. Lagu-lagu yang layak sudah tentu ada sebab tersendiri untuk berjaya mara ke final AJL28.

twitter akim merajuk dengan ajl28

Dapat dilihat dari ayat Akim dalam petikan Twitternya diatas, dia mungkin tidak akan sertai AJL pada tahun depan. Bagaimanapun, Akim menafikan dirinya mengalah sebaliknya hanya enggan mencalonkan karyanya dalam pertandingan tersebut sahaja.

p/s: Harap Akim tak terus merajuk.. terus mencuba Insya Allah, adalah tu rezeki Akim…

Tags: , , , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan