Nuffnang

Rabu, 11 Disember 2013

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Tiada Istilah Nak Tayang Body - <b>Faezah Elai</b> | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 21 Nov 2013 04:00 PM PST

Tiada Istilah Nak Tayang Body   Faezah Elai

Sebelum ini nama pelakon, Faezah Elai jarang dikaitkan dengan sebarang kontroversi, sama ada daripada segi lakonan mahupun peribadi.

Namun begitu, menerusi laman sosial pelakon tersebut petang semalam, Faezah dilihat telah memuat naik sekeping foto yang menunjukkan luahan kecewanya terhadap segelintir pengikut laman sosial yang mendakwa dia sengaja ingin menunjukkan tubuh badannya yang langsing kepada umum.

Meneliti setiap bait kata-kata tersebut, pelakon filem Tanda Putera itu menjelaskan bahawa, dia tiada niat untuk melakukan perbuatan seperti yang didakwa dan tujuan utaman berkongsi foto-foto tersebut hanya untuk mempromosikan pakaian yang dipakainya pada ketika itu.

Tiada Istilah Nak Tayang Body   Faezah Elai

Kata-kata yang dikongsikan oleh Faezah Elai

Tiada Istilah Nak Tayang Body   Faezah Elai

Salah satu foto yang dikongsikan oleh Faezah di laman Instagram-nya

Perkongsian luahan hati pelakon wanita itu bagaimanapun menarik perhatian aktor kacak, Nazim Othman. Melalui perbualan mereka, Nazim turut perihatin dengan situasi yang berlaku kepada Faezah dan sempat bergurau dengan kata-kata berbunyi :

Tiada Istilah Nak Tayang Body   Faezah Elai

Tidak kisahlah, apa pun dakwaan negatif yang dilemparkan oleh peminat terhadap Faezah, OHBULAN! tetap respect dengan pelakon ini kerana telah berjaya mengembalikan bentuk badan yang ideal, selepas melahirkan puteri sulungnya, Dealova Heyrinna sekitar Februari lalu.

Di sini OHBULAN! kongsikan juga beberapa foto terbaru Faezah untuk tatapan anda semua.

Kredit Foto : Instagram Faezah Elai

"Tiada Istilah Nak Tayang Body" - <b>Faezah Elai</b> | Oh! Artis

Posted: 23 Nov 2013 01:36 AM PST

ohartis-faezah-elai-tayang-bodi-instagram-4

Pelakon cantik Faezah Elai nampaknya agak berang dan kecewa dengan sesetengah komen yang diberikan oleh para pengikut di laman sosial Instagram miliknya kerana mempertikaikan dan mendakwanya memuatnaik gambar dengan niat untuk menayang bodynya yang kurus selepas bersalin.

ohartis-faezah-elai-mengamuk-di-instagram-1

Pelakon yang baru sahaja melahirkan cahayamata pertamanya pada bulan February lalu dilihat telah memuatnaik sekeping gambar yang meluahkan perasaannya terhadap sikap segelintir pengikutnya yang sering memberikan komen-komen negatif. Menurut Faezah, dia tiada niat untuk melakukan perbuatan seperti yang didakwa (menayang body) kerana ianya hanyalah tujuan mempromosikan baju-baju yang dipakainya.

Luahan perasaan itu juga turut mengundang respon dari pelakon Jihan Muse dan aktor kacak Nazim Othman tentang perkara tersebut.

"Aya terbaik tu dia anak mami dah sound!! Haha jgn lupa undi syj! Eh :p" – Jihan Muse

"@faezahelai sapa dok kutuq hang ni wey? Cabaikan jari yang menaip itu hikhik" – Nazim Othman.

"Tu la @nazimothman depa kata konon dah kuruih dok tayang body kat insta,tayang kat insta bukan dpt duit baik aku pi belakon masuk tv dpt duit aku boroi pon aku tayang jugak kat tv bahahahahaha" – Faezah Elai.

OHARTIS: APAPUN, SEMOGA FEAZAH ELAI LEBIH SENSITIF MEMILIH PEMAKAIANNYA AGAR NAMPAK LEBIH SOPAN DAN MANIS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan