Nuffnang

Khamis, 16 Januari 2014

Mila Jirin - Google Blog Search

Mila Jirin - Google Blog Search


myartis.com : JUAL CHEESE CAKE - <b>MILA JIRIN</b> AKHIRNYA BELI <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2014 10:11 PM PST

Dalam pihak media dan blogger mengetengahkan cerita mengenai artis muda kita yang berpendapatan berjuta, seperti Najwa Latif (menafikan), Yuna, Shila Amzah, Soo Wincci dan Neelofa... namun mungkinkah ada nama artis lain yang tertinggal? Contohnya, Mila Jirin yang mempunyai beberapa buah rumah dan terkini baru sahaja membeli kereta BMW yang nampak mahal harganya!

Artikel terdahulu:

"Alhamdulillah akhirnya ... My Mr B is on the road!," ujar Mila penuh kesyukuran atas rezeki yang diperolehinya.

Klik gambar untuk imej besar

Namun, ada juga hamba Allah yang mempersendakan perdapatan Mila. "Wow..jual cheese cake da pakai mr B..dasyattt huhu." ujarnya memberi komen di laman Instagram penyanyi itu.

Bagaimanapun, tanpa mempedulikan kritikan mahupun sendaan, kata Mila "Alhamdulillah... Terima Kasih pada seorang hamba Allah yang telah membeli 40 Box cake dari Embun Urai untuk dihadiahkan kepada anak2 yatim.. Moga Allah limpahkan terus rezeki buat mu."

Kereta BMW baharu milik Mila Jirin

Iyalah... tak mustahil Mila mampu membeli BMW meskipun hanya jual cheese cake ya tak? Tambahan pula, dia juga sering mendapat jemputan membuat persembahan, lakonan dan sebagainya di sana-sini. Bak kata pepatah, sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit. Tak gitu?

Klik imej untuk baca

Antara kek yang dijual oleh Mila

40 kotak kek yang ditempah pelanggan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan