Nuffnang

Selasa, 14 Januari 2014

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Kandungan Isteri Terpaksa Digugurkan - <b>Pierre Andre</b> | Portal <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2014 07:22 PM PST

Kandungan Isteri Terpaksa Digugurkan   Pierre Andre

Demi menjaga keselamatan isterinya, hasrat seorang pengarah muda, Pierre Andre dan isterinya, Siti Nur Hidayah Hashim untuk menimang cahaya mata harus dilupakan terlebih dahulu.

Menurut laporan oleh Utusan, atas nasihat doktor, kandungan isteri Pierre Andre terpaksa digugurkan untuk mengelakkan sebarang komplikasi kesihatan yang lebih membahayakan isterinya.

Kandungan Isteri Terpaksa Digugurkan   Pierre AndreDetik bahagia Pierre Andre dan isteri semasa sah diijabkabulkan pada 21 Jun 2013

"Doktor terpaksa menggugurkan kandungan isteri saya yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin. Jujurnya kami memang sedih, tetapi pada usia yang masih muda ini, kami percaya dengan rezeki"

Walaupun masih berdukacita dengan kenyataan itu, mereka sekeluarga percaya akan rezeki daripada Allah SWT dan akan berusaha lagi untuk mendapatkan cahaya mata di masa hadapan.

ekslusif! punca kandungan isteri <b>pierre andre</b> terpaksa digugurkan

Posted: 14 Jan 2014 04:21 PM PST

Post image for EKSLUSIF! PUNCA KANDUNGAN ISTERI PIERRE ANDRE TERPAKSA DIGUGURKAN

EKSLUSIF! PUNCA KANDUNGAN ISTERI PIERRE ANDRE TERPAKSA DIGUGURKAN | Hajat pelakon dan pengarah, Pierre Andre untuk menimang cahaya mata pada tahun ini tidak kesampaian apabila kandungan isterinya terpaksa digugurkan menurut nasihat doktor yang bertanggungjawab.

Walaupun sedih dengan berita tersebut, namun pengarah berusia 29 tahun itu bersyukur isterinya tidak mengalami sebarang komplikasi.

"Doktor terpaksa menggugurkan kandungan isteri saya yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin. Jujurnya kami memang sedih, tetapi pada usia yang masih muda ini, kami percaya dengan rezeki," katanya.

Sebelum ini, isterinya, Siti Nurhidayah Hashim, 26, disahkan mengandung anak sulung mereka pada September lalu selepas diijabkabulkan pada 21 Jun tahun lepas.

Takziah diucapkan buat Pierre Andre dan pasangan. Insyallah akan ada rezeki di masa hadapan.

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan