Nuffnang

Jumaat, 14 Mac 2014

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


myartis.com : TANPA ISTERI - <b>JAMAL ABDILLAH</b> MULA RASA SUNYI

Posted: 21 Jan 2014 05:43 PM PST

Raja Pop, Datuk Jamal Abdillah, 54, masih rasa sunyi meskipun sudah memiliki hampir segalanya dalam hidup. Semuanya gara-gara ketiadaan seorang 'wanita' bergelar isteri dalam hidupnya!

Artikel terdahulu:

Meskipun sebelum ini pernah kecoh satu Malaya apabila Jamal digosip bakal merisik penyanyi Nas Adila, namun itu semua hanya tinggal kenangan semata. Ini kerana, Jamal sendiri menafikannya dan bersumpah dengan nama Allah yang dia tiada apa-apa hubungan dengan Nas.

Klik gambar untuk size besar

"Alhamdulillah, saya baru saja menjalani pemeriksaan kesihatan dan doktor mengesahkan saya tidak menghidap sebarang penyakit berbahaya. Bagi saya, itulah pencapaian tertinggi dalam hidup saya sekarang.

"Namun hidup saya masih sunyi dan tidak lengkap tanpa wanita bergelar isteri di sisi. Saya juga merancang ingin menamatkan zaman duda pada tahun ini, cuma calon isteri yang sesuai dan menepati cita rasa serta keperluan yang belum ditemui lagi.

Nas Adila - pernah digosip bakal dirisik Jamal

"Saya tidak kisah sama ada calon isteri dalam kalangan orang biasa atau golongan artis kerana yang penting dia ikhlas untuk menjadi isteri dan ibu kepada anak-anak saya," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Mengenai harta yang dimilikinya sekarang, kata Jamal, tidak terlintas pun di hatinya untuk menunjuk-nunjuk rumah dan kereta mewah. Sebaliknya tujuannya hanya sekadar untuk membuka mata orang supaya tidak memandang rendah bekas penagih sepertinya.

Baca juga:

[ Gosip ] Nas Adila kecewa cinta ditolak Datuk <b>Jamal Abdillah</b> <b>...</b>

Posted: 21 Feb 2014 09:14 PM PST

Gosip percintaan Nas Adila dan Datuk Jamal Abdillah pernah hangat diperkatakan beberapa bulan lalu namun senyap semula selepas dakwaan itu dinafikan kedua-dua belah pihak.
Nas Adila yang dihubungi Sinar Harian semalam memberitahu agak kecewa dengan kontroversi yang timbul sehingga memaksanya berdiam diri seketika.
"Inilah kali pertama kami jumpa selepas timbulnya kontroversi itu. Di sebabkan saya meminati bakatnya dalam bidang nyanyian, jadi saya terima tawaran ini."
"Sebelum ini kami sudah tiga kali bekerjasama, jadi untuk persembahan kali ini memang tidak ada masalah."

Admin ingatkan bekas pelajar Akademi Fantasi musim ketujuh itu kecewa kerana cinta murninya ditolak oleh lagenda pop rock tempatan, Jamal Abdillah, rupanya dia kecewa sebab digosipkan bercinta dengan Jamal.

Tambah Nas Adila, meskipun kecewa dengan penyebaran gosip itu namun dia tidak akan menoleh ke belakang lagi dan mahu fokus kepada kerjaya nyanyiannya.

"Memang perasaan sedih itu ada sebab sebagai seorang wanita, bila timbul gosip seperti itu menampakkan saya seolah-olah melebih-lebih."

"Tapi saya hanya berfikir positif dan ketika itu mengambil keputusan untuk berdiam diri dan penglibatan saya dalam persembahan ini juga adalah atas dasar profesional."

"Jika perkara ini ditimbulkan lagi selepas, ini saya memang sudah bersedia untuk menghadapinya dan saya tidak kisah dengan semua itu lagi."
Lagi beberapa keping gambar santai Nas Adila dan Datuk Jamal Abdillah. Mereka kelihat sepadan walaupun perbezaan usia yang jauh iaitu 27 tahun.

Sumber : plbgaimacam.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan