Nuffnang

Isnin, 26 Mei 2014

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Imej Seksi <b>Shila Amzah</b> Ketika Menyanyi Di China? | ROTIKAYA

Posted: 31 Mar 2014 12:57 AM PDT

Tidak sunyi nampaknya penyanyi ini dari kontroversi — selepas khabarnya baru baru ini menjadi sasaran peminat di China kerana tragedi kehilangan pesawat MH370, kini penampilan beliau dalam satu program nyanyian di sana pula menjadi perhatian.

Malaysian Gazette hari ini melaporkan yang Shila Amzah baru baru telah tampil dengan skirt pendek bersama legging warna kulit yang menampakkan seolah olah penyanyi ini hanya memakai skirt pendek — sambil bertudung.

Gambar Shila Amzah copy

"Di Malaysia, rasanya belum ada penyanyi yang pakai macam tu. Walaupun masih menutup aurat, tapi legging yang sememangnya ketat dan warna seakan warna kulit boleh memberi pandang negatif masyarakat China tentang cara menutup aurat untuk wanita Islam"

"Nanti masyarakat China ingat, etika menutup aurat macam yang Shila pakai pula. Bertudung tapi boleh pakai skirt pendek dan dipakai bersama legging," tulis laporan itu yang bimbang akan perspektif orang luar terhadap agama Islam.

Nampaknya Shila Amzah selepas ini perlu lebih berhati hati dalam pemilihan pakaian yang hendak dikenakan ketika tampil di kaca televisyen. Maklumlah, ramai peminat dan bukan peminat yang sentiasa memerhati. (rtky/m)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan