Nuffnang

Isnin, 30 Januari 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


<b>Faizal Tahir</b> denies Rumors over his Divorse Plan: Photo Selebriti Blog

Posted: 02 Jul 2009 05:49 PM PDT

According to the star today, Faizal Tahir or his full name Ahmad Faizal Mohd Tahir has denied the posibility of ending his marriage life with her wife, Siti Raihanim Noran. This is an open confession due to rumors from the internet telling that he had some problem with his wife & currently are seeking lawyers to settle it out.

To him, arguing is normal, yet they never thought of getting divorce. Faizal & Raihanim is currently have 3 children, named as Ahmad Mikaeel Zidane (4), Siti Raudhah Nur Iman (2) and Ahmad Rifa'ie Zidane (1).

Hopefully they are OK & MAK wish all the best for his family.. No marah2 noooo…

faizal-tahir.JPG

faizal-tahir-dengan-famili.JPG

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Faizal Tahir</b> Berundur Dari Sebarang Pertandingan - Mahu Tumpu <b>...</b>

Posted: 30 Jan 2012 02:19 AM PST

perfumeberry

vimax

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Penyanyi yang berjaya mendapat tempat ketiga dengan laju Karma pada AJL ke-26, Faizal Tahir bernekad untuk tidak menyertai sebarang pertandingan. Menurut Faizal Tahir, dia nekad untuk terus fokus kepada seni muziknya dan keluarga. Dia menolak dakwaan yang mengatakan dia akan berundur kerana tidak pernah menyandang gelaran juara dalam AJL sejak tahun 2007.

"Saya dah agak orang akan berkata begitu. Setiap anugerah yang diperoleh, itu adalah satu kejayaan yang cukup besar buat saya. Begitu juga dengan kemenangan saya di AJL-ke 26. Bermula hari ini saya tidak akan menyertai mana-mana pertandingan nyanyian lagi termasuklah AJL pada tahun depan. Mungkin tahun ini merupakan AJL terakhir saya. Sudah tiba masanya saya merancang secara teliti mengenai karier dan keluarga. Kali ini, biar kekuatan muzik yang menentukan dimana tahap saya."

"Jadual kerjaya seni saya juga semakin padat dan saya juga mahu membahagikan masa bersama keluarganya. Selain keluarga dan album, saya mempunyai misi lain yang perlu ditunaikan dimana saya sedang merancang untuk muncul dengan konsert sulung saya sendiri.

Bagaimanapun, dia tetap akan hadir ke acara tahunan itu bagi memberi sokongan kepada rakan-rakan artis yang menyertai pertandingan tersebut.

Semalam menyaksikan Faizal Tahir tampil bertenaga mempersembahkan lagu Karmanya dengan gimik membakar sebuah piano di atas pentas. Walaubagaimanapun persembahan terbaik dirangkul oleh Aliyah dengan lagu 'Kisah Hati'.

Jika anda nak tahu, sebenarnya semasa sidang media Faizal merancang untuk membakar dirinya sebagai gimik tetapi dihalang oleh produksi yang bimbangkan keselamatannya. Kalau dia bakar diri dia, mesti dia dapat persembahan terbaik tapi kalau sebaliknya, aduh.. tidak usahlah ye FT.

Bagi kami kemenangan dalam pertandingan disertai merupakan satu bonus. Apa yang penting penjualan album meletup-letup dan dikenali seluruh dunia. Kepada Faizal Tahir teruskan niat anda untuk sesuatu yang lebih baik.

OH ARTIS : KURANG SATU PERSAINGAN LAGI DENGAN PENGUNDURAN FAIZAL TAHIR. SAMA SEPERTI DILAKUKAN OLEH DATUK SITI NURHALIZA DULU.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan