Nuffnang

Isnin, 13 Februari 2012

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


WAMOZUWAHA: Suara <b>Nashrin</b> Memang Best!

Posted: 09 Nov 2011 07:41 PM PST

Mesti semua orang kenal penyanyi yang bernama Nashrin kan. Lagu Percaya Pada Luka tu memang popular sekarang dan selalu dimainkan di radio tu lagu dia lah. Aku mula-mula tak kenal pon sape mamat nih. Tapi bila dengar suara dia memang best. Video klip lagu Percaya Pada Luka pun not bad. Boleh tahan gak.
Aku baru tahu Nashrin ni pernah masuk MyStarzLG. Aku memang tak pernah tengok rancangan ni. Biasalah student bila duk kat hostel memang tak ada masa nak tengok rancangan kat TV. Wana yang dapat juara MyStarzLG tu pun aku tak kenal. Suara dia pun tak pernah dengar. Aku pun jarang dengar radio. Dengar pun bila naek kereta kawan aku time nak pi lunch or dinner. *dalam henfon banyak lagu Korea je*
Jumaat lepas bagi sesiapa yang tengok Anugerah Skrin, Nashrin ada perform lagu Fobia Cinta. Lagu ni memang banyak kali dengar sebelum ni dalam soundtrack drama apa ntah. Baru tahu penyanyinya si Nashrin ni. Lagu ni pun best gak. Aku harap Nashrin boleh bertahan lama dalam industri muzik nih. Meh tengok music video lagu-lagu Nashrin nih.


Sesape nak follow beliau dekat twitter boleh klik sini: @Nashrin_Zafri
*p/s: Music video Fobia Cinta ni best sebab watak utama dalam video ni adalah perempuan bertudung. Jarang berlaku untuk video klip penyanyi lelaki lain. Syabas!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan