Nuffnang

Rabu, 9 Mei 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Truly Bit: New Magazine in town!. (Hijabista Magazine-<b>Diana Amir</b>)

Posted: 03 May 2012 11:48 AM PDT

Assalamualaikum,

Woot! Woot! Sekali lagi aku beli majalah yang ada cover Diana Amir.! Heeee~ tak sengaja lorrrr. Niat asal cuma nak baca majalah baru ni. Tapi tak sangka pulak cover dia kali ini Diana jugak. Wooo, famous tauuuuu Diana di kalangan hijabista. Majalah baru ini khas untuk si fashionista bertudung. Walaupun aku bukan fashionista tapi sekurang-kurangnya aku bertudung.! Jadi, aku layak membeli majalah ni. hehe :)

Tapi ini baru ni baru edisi pengenalan. Edisi Pertama akan keluar Julai 2012. Jommmmm serbuuuuu! Okays, baru tengok dalam edisi pengenalan pun macam dah syiookkkk dan menarik, tak sabar nak tunggu edisi pertama. :) Walaupun aku bukan fashionista (sekali lagi aku beritahu), tapi aku sokong gaya-gaya mereka yang stylo tu, suka gila tengok.! Nak jadi macam diorang? Entah la... Haha (kelakar rasanya, tak sesuai dengan diri aku yang just be simple ni).

Ada niat sikit la nak langgan majalah ni, tapi buat masa ini macam tak dapat je, sebab belum ada pekerjaan tetap!. hehe. :) Untuk edisi pengenalan ini harga sebuah pun dah RM10. Kalau 12bulan, dah RM120. Heeee (padahal bukan banyak RM120). Tapi kalau dah tengah tak ada duit, RM120 boleh guna untuk sebulan makan!. :) Majalah hijabista ini agak mahal kalau nak compare dengan Harmoni, Wanita atau Dara mahupun Nur. Mungkin sebab kualiti kertas dia terbaik. :) Tebal jugak.

Menarik nya pasal majalah ini, ada banyak gila gambar model yang cun-cun... Bukan cun saje, stylo milo ais!!! Sekali tengok memang terliur..... (ecececececehhhh).. Lepas tu ada ruangan untuk Youtubers yang upload video tutorial bertudung. :) (tetiba rasa nak upload satu). ahahaha... Mungkin tak kot, kalau nak upload pun yang versi MUTE.! Sebabnya aku tengok diri aku balik dalam video, macam gedik semacam jeeeee bila bercakap...haha ! Rentikannnnlahhhh...


Nahhhh! ada tak rasa macam nak beli juga????? :)

Ok chao!..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan