Nuffnang

Rabu, 9 Mei 2012

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


<b>Fizo Omar</b> Jelaskan Hubungan Dengan Diana Nasir | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 09 May 2012 08:31 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Fizo Omar seorang pelakon "7 Petala Cinta" dan merupakan usahawan muda perniagaan serunding telah menerangkan gambar mesranya yang tersebar di lama sesawang baru-baru ini. Gambar mesranya bersama Diana Nasir (merupakan kakak kepada Anzalna Nasir) adalah cuma sebagai kawan biasa sahaja. Mereka tidak keluar berdua tetapi bersama dengan rakan-rakan yang lain bersama ke Litar Sepang.

Diana Nasir juga merupakan salah seorang finalis Dewi Remaja.

"Saya dengan Diana hanya kawan biasa. Tidak lebih daripada itu. Ketika gambar tersebut diambil, kami bukan berdua-duaan sebaliknya ada rakan-rakan yang turut serta ke Litar Sepang tempoh hari. Kami tiada apa-apa hubungan istimewa dan hanya berkawan biasa."

Jawapan macam ni jawapan selamat yang biasa kita dengar. Tapi biasa gosip-gosip begini yang menjadi kenyataan. Tak gitu?

OH ARTIS: KEPADA PEMINAT FIZO OMAR ADALAH LAGI PELUANG TU.

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

JAWA BERNAM: KONTROVERSI <b>FIZO OMAR</b> BAKAL TERDEDAH <b>...</b>

Posted: 09 May 2012 01:00 AM PDT

Apa lagilah kontroversi yang akan didedahkan pada 23 Mei ni. Fizo Omar, pelakon muda yang kian naik dalam bidangnya nampaknya tidak senang duduk dengan hanya bergantung harap dengan populariti yang dimiliki sahaja. Nampaknya Fizo semakin popular la lepas ni.
Mengikut dari sumber yang boleh dipercayai, Fizo Omar telah dilantik oleh Seketriat Hari Belia Negara 2012 sebagai duta bagi mewakili artis belia remaja. KBS menerusi Menterinya telah sepakat memilih Fizo Omar sebagai ikon untuk menarik minat belia supaya hadir bagi memeriahkan Hari Belia Negara 2012 yang akan diadakan pada 23 hingga 27 Mei 2012 ini di Putrajaya.
Bekas pemain bola sepak yang mewakili kelab ini berkata, acara terbesar ini dengan mengumpulkan lebih 2juta belia diseluruh Malaysia adalah satu sasaran yang tinggi. Oleh itu, untuk menyokong usaha KBS, beliau menyeru kepada semua golongan artis turun memberi sokongan. Anak jati Perupok, Kelantan ini berpendapat acara ini dapat menyatupadukan dan menaikkan semangat anak muda supaya bersama-sama menyemarakkan hasrat murni PM dengan terkumpulnya jutaan anak muda di Putrajaya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan