Nuffnang

Rabu, 9 Mei 2012

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Diana Danielle Lari Rumah Sebab <b>Farid Kamil</b>?

Posted: 07 May 2012 10:23 PM PDT

KUALA LUMPUR – Cerita mengenai seorang pelakon wanita yang melarikan diri dari rumah berikutan kecewa dan sedih hubungan cintanya dengan pelakon lelaki, Farid Kamil tidak direstui ibu sendiri telah tersebar luas di seluruh laman sosial Facebook dan Twitter.

Pelakon wanita terbabit, Diana Danielle bagaimanapun tampil menafikan desas-desus cerita tersebut dan menafikan dia lari dari rumah meninggalkan ibunya.

Malah, Diana sendiri mengakui pelik bagaimana cerita sedemikian timbul memandangkan hubungannya dengan ibu sendiri dalam keadaan baik dan tiada langsung gelombang pergaduhan yang ada.

"Terus-terang, saya tak tahu dari mana cerita macam ini boleh timbul. Sumber mana yang bercerita kepada Kak Pora tempoh hari, saya tak tahu, tapi ia 100 peratus fitnah melampau daripada pihak yang tidak bertanggungjawab. Kononnya ada seorang rakan artis yang rapat dengan saya berbisik pada Kak Pora mengenai cerita ini. Itu satu lagi perkara mengarut!

"Sepanjang tempoh seminggu, kononnya sumber itu mendakwa saya lari dari rumah, hubungan saya dengan mama sangat baik, tak ada sebab saya nak keluar dari rumah. Hari-hari saya bersama mama. Ingin saya tekankan di sini, bukan dalam tempoh seminggu itu saja, sepanjang tahun ini, hubungan saya dengan mama tidak berdepan dengan sebarang masalah pun," kata Diana yang dipetik dari laman blog Beautifulnara.com.

Dalam pada masa yang sama, Diana turut menegaskan hubungan cintanya dengan Farid Kamil tiada sebarang masalah dan direstui sepenuh oleh ibunya.

Kedua-dua pelakon itu juga sudah pun merancang untuk mendirikan rumah tangga dan perkara itu juga turut disokong oleh ibu Diana yang banyak membantu dalam merancang hari bahagianya.

"Memang saya dan Farid ada perancangan untuk mendirikan rumah tangga, malah mama sendiri turut membantu mencari bapa kandung untuk mewalikan perkahwinan saya nanti. Jadi, mana mungkin timbul dakwaan saya bersengketa dengan mama gara-gara dia tidak merestui hubungan saya dengan Farid.

"Sebab itu saya cakap, dakwaan Kak Pora yang menyatakan mungkin saya bergaduh dengan mama, perkara itu sama sekali fitnah. Bagi mama, selagi saya gembira di sisi Farid, dia sentiasa mendoakan kebahagiaan kami," katanya.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan