Nuffnang

Jumaat, 22 Jun 2012

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Cinta Maya Karin Ditolak <b>Bront Palarae</b>

Posted: 20 Jun 2012 07:50 PM PDT

Terkejut juga kami apabila mengetahui bahawa Maya Karin yang dipuja dan disanjung-sanjung oleh peminatnya kini mencintai Bront Palarae, benarkah? Ala Maya, kalau cinta  ditolak, mesti ramai yang sudi menggantikan tempat Bront bukan?

Tapi nampaknya spekulasi cinta Maya Karin yang ditolak ini hanyalah sebuah jalan cerita terbaru dalam filem yang bakal menjalani penggambaran pada 30 Jun ini iaitu filem Jwanita. Filem arahan Osman Ali ini meletakkan watak Bront Palarae sebagai Farhan iaitu seorang doktor psikiatri manakala watak Maya Karin jatuh cinta pada Farhan, jadi bukanlah pada Bront! LOL

Menurut Bront Palarae, selepas Maya Karin menolak cintanya dalam filem Ombak Rindu, kini gilirannya pula menolak cinta Maya dan biar dia rasa apa perasaan bila cinta ditolak.

Dalam filem Jwanita ini, Bront Palarae perlu berpewatakan kemas, segak dan menarik, berbeza dengan watak antagonis yang sering dilakonkannya. Apa pun, tak sabar kami mahu menonton filem Jwanita ini, pastinya lebih tidak sabar melihat Maya Karin menagih cinta Bront nanti! Tunggu….

Carian Anda?

zierazain

Assalamualaikum, Saya menulis berita hiburan tempatan dan juga luar negara berdasarkan sumber yang sah dan sahih dan tidak perlu copy paste artikel di tempat lain ya! I'm also penulis yang langsi di Zierazain.com .

More Posts - Website - Twitter - Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan