Nuffnang

Jumaat, 22 Jun 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Gambar <b>Maya Karin</b> Terbaru

Posted: 20 Jun 2012 10:30 PM PDT

Filem Ombak Rindu lakonan Maya Karin memang menarik perhatian orang untuk melihat filem berkenaan. Kali ini Maya Karin bakal menaruhkan satu lagi filem hebat yang bertajuk, JWANITA. Filem ni bukan filem hantu atau romantik ok, tapi filem berkisar soal dendam luar biasa terhadap adik kandung sendiri merampas 'jantan' kakaknya. Jadi kakaknya bukan jadi Hulk, tapi menjadi wanita ganas setanding dengan Hulk je. Nanti kan lah filem ni ok, yang pasti Maya Karin masih nampak cute masa pelancaran filem berkenaan di bawah ni. peace!

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

SEMUT HITAM: <b>MAYA KARIN</b> SAKIT MENTAL!!!

Posted: 17 Jun 2012 12:00 AM PDT

Muka cantik, tapi sakit otak? Halamak!!! Potong stim betul la. Macam mana pulak dia boleh jadi macam ni? Takkan balik dari tengok Euro pun dia boleh sakit mental? Meh baca ceritanya!!!

Selepas muncul dengan filem 'Ombak Rindu', pelakon cantik, Maya Karin kini bakal muncul dengan sebuah lagi filem di bawah arahan Osman Ali berjudul, 'Jwanita'. 

Memegang teraju utama sebagai Jwanita, Maya bakal tampil dengan sisi lakonan yang berbeza apabila menjadi wanita psiko atau penghidap sakit mental dalam filem terbaru terbitan Nuansa Sdn Bhd dan Ehsan Production Sdn Bhd ini.

"Saya memang tak sabar dan teruja nak memulakan penggambaran kerana filem ini memang menarik sekali. Buat masa ini, saya masih lagi mempersiapkan diri dalam mencari watak sebenar Jwanita. Namun, pada masa yang sama, saya tidak sabar nak berlakon watak gila.

"Saya sendiri sudah mempunyai idea bagaimana nak bawa watak Jwanita dalam filem ini. Apa yang pasti, saya tak suka buat rujukan kerana akhirnya akan tertiru dengan yang asal. 

Jadi, saya akan mengikut naluri dan kefahaman saya nanti. InsyaAllah, saya akan jadikan plot filem ini menarik," ujar Maya ketika ditemui pada majlis pelancaran 'Jwanita', baru-baru ini.

Menyentuh mengenai cabaran yang bakal dihadapi apabila filem ini memulakan penggambarannya pada 30 Jun ini, Maya memberitahu, "Watak ini banyak melibatkan babak secara fizikal seperti aksi, pergerakan dan juga banyak menjerit.

"Justeru, saya pasti watak ini akan memenatkan saya, jadi saya dah mula buat persediaan dari segi mental dan juga fizikal. 

"Saya tak risau mengenai cabaran kerana saya dah mempersiapkan diri dengan kesulitan jiwa Jwanita.

"Walau bagaimanapun, saya pasti apa yang lebih menarik ialah permainan halus yang bakal saya lakukan dalam filem ini di mana saya perlu menjadi pendiam bagi berselindung dan menutup kejahatan Jwanita," ujar Maya mengakhiri perbualan. - gua.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan