Nuffnang

Isnin, 24 September 2012

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


<b>Ramlah Ram</b> Muncul Dengan Album Ke-15 "Aspirasi Hati" » Wassupz!

Posted: 06 Sep 2012 04:56 AM PDT

You are here: Home // Muzik, Wassupz! Tempatan // Ramlah Ram Muncul Dengan Album Ke-15 "Aspirasi Hati"

Penyanyi bersuara emas Ramlah Ram bakal muncul dengan album solo yang ke-15 buat dirinya iaitu "Aspirasi Hati" yang bakal berada dipasaran pada awal Oktober nanti. Apa yang menariknya, album ini diterbitkan sepenuhnya oleh kelab peminat Ramlah Ram sendiri iaitu "Ramlah Ram Group (RRG)" dan merupakan album pertama artis Malaysia yang diterbitkan oleh Kelab Peminat yang berdaftar. #Hebat!

Jika dulunya lagu duetnya bersama Sleeq iaitu "Sesaat Kau Datang" berjaya menaikkan kembali nama Ramlah Ram yang sedikit tengelam selepas lama menyepi dan kini, lagu baru yang juga berkaitan "masa" iaitu "5 minit" menjadi sandaran utama penyanyi itu selain daripada lagu "Takdir Cinta", iaitu kolobrasi Ramlah Ram dengan Ana Syuhada. Lagu "5 Minit" adalah lagu duet bersama penyanyi rap berbakat, Caprice yang terkenal dengan lagu "Chikaro". Kami sudah mendengar teaser lagu ini dan kami yakin lagu ini mampu menandingi lagu "Sesaat Kau Datang". #ThumbsUp!

Penyanyi Rap, Caprice

Selain tiga lagu disebutkan diatas, terdapat juga lagu lain seperti Sejadah Cinta, Hati, Benar Mencintai, Seandainya, Cinta Gila, Aspirasi dan lain-lain lagi. Jadi jangan lepaskan peluang untuk memiliki dan menyokong album terbaru Ramlah Ram "Aspirasi Hati" dipasaran nanti, okay?

Kami akhiri dengan berkongsi teaser lagu "5 Minit" duet Ramlah Ram dan Caprice. So cekidot!

Incoming search terms:
  • 5 minit ramlah
  • 5minit ramlah ram
  • album ramlah ram
  • aspirasi hati ramlah ram info
  • caprice chikaro

   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan