Nuffnang

Isnin, 24 September 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Gossip: Tiz Zaqyah, <b>Remy Ishak</b> Kini Benar Benar Putuskan <b>...</b>

Posted: 20 Sep 2012 04:26 AM PDT

Gossip: Tiz Zaqyah, Remy Ishak Kini Benar Benar Putus Cinta? Kalau kami sudah tanyakan soalan sebegitu, maksudnya bukan pertama kali gossip pasangan ini putus cinta timbul di media massa. Ini kali yang ke 453. Heh.

Hampir sehari yang lalu, Remy Ishak ada menulis melalui akaun Twitter beliau sesuatu yang menimbulkan keraguan di'hati para peminat & juga kami akan hubungan cinta beliau.

"The relationship was gone a long time ago, I haven't been involved with anything and everything," tulis Remy Ishak yang menjadi ayat pertama beliau ketika itu.

"The best way to end the relationship is to burn the bridge. Glad I did it. No turning back," tulis yang menguatkan andaian hubungan cinta beliau sudah berakhir. Andaian.

Remy Ishak kemudiannya menulis yang semua orang patut bersyukur dengan pengalaman pahit yang Tuhan berikan juga jangan sesekali menyesal dengan apa terjadi.

Persoalan sekarang ini, adakah hubungan Tiz Zaqyah & Remy Ishak sudah benar benar berakhir atau ini merupakan sekadar gimik untuk drama lakonan bersama mereka nanti. Hmm.

MalayOLGA : <b>Remy Ishak</b> - Kelip Kelip

Posted: 04 Sep 2012 09:00 AM PDT

Rating: 0/5 (0 votes cast) Please 'log in' to cast vote.

  Intro:  C D F C  C D F C    C  Em  Bila senja menimbus siang  Am  Em  Bila awan melindung bintang  F  Em  Am D  Ku coba menyuluhkan sinar  Dm  G  Agar malam mu cerah    C  Em  Jika pernama tak bersemi  Am  Em  Jika arus sama tak pasti  F Em  Am D  Ku dengan setia membimbing  Dm G C  Menyinar bagai kelip-kelip    [Chorus]  Cm F A#  Genggamlah erat tanganku  G/Gm  C  Bilang arah nak di tuju  Em A Dm  Mari ku pimpin ke sana    D G  Ku bawa kau terbang pergi    C  Em  Seandainya kita terpisah  Am  Em  Tak usah kau rasa gelisah  F Em  Am D  Ku dengan setia membimbing  Dm G C  Menyinar bagai kelip-kelip    ulang C/O sampai habis..     Done by Mister Faiz Amer..  5/9/2012 - Thx Remy Ishak for this good song.   Love 29 February Film  

Hanif Bin Idrus Blog: <b>Remy Ishak</b> Kini Single

Posted: 21 Sep 2012 11:56 AM PDT


ENGGAN mengesahkan mahupun menafikan, tetapi mengakui dirinya sedikit terganggu. Itu jawapan yang diberikan oleh aktres Tiz Zakiah ketika diminta memberikan komen tentang kebenaran dia dan kekasihnya, aktor Remy Ishak kini telah putus cinta.Ia ekoran selepas Remy sendiri mengakui telah mengakhiri hubungan cinta itu di akaun Twitter miliknya pada 20 September lalu (kelmarin).
Remy telah menulis di akuan Twitter miliknya: "The relationship was gone a long time ago, i haven't been involved with anything and everything.
"The best way to end the relationship is to burn the bridge. Glad i did it. No turning back."
Tiz yang dihubungi Kosmo! semalam menegaskan dia enggan memanjangkan cerita cinta mahupun memberi komen mengenai kehidupan peribadinya."Saya tidak mahu komen hal peribadi. Apa yang ditulis Remy di Twitter itu hak dia. Siapa yang baca Twitter dia bacalah, saya tidak mahu komen mengenai tulisannya di Twitter.
"Sebenarnya, saya penat disoal soalan yang sama berulang kali. Jika boleh, saya mahu peminat menumpukan perhatian terhadap kerjaya saya bukannya kisah peribadi," ujarnya.Biarpun begitu, Tiz yang kini sibuk berlakon drama bersiri Cinta Jangan Pergi yang turut menampilkan Remy Ishak mengakui: "Ya, saya mengaku ada terganggu sedikit tetapi saya masih boleh tanganinya dengan baik.
"Drama yang lakonan saya ini (Cinta Jangan Pergi) turut menampilkan Remy tetapi setakat hari ini kami belum ada sebarang babak bersama. Walau apa pun yang terjadi, apabila tiba bab kerja, saya dan Remy akan bersikap profesional," ujar aktres yang popular dengan filem dan drama Nur Kasih itu.Tiz dalam pada itu menafikan hubungan cintanya diganggu orang ketiga. "Mengarutlah, tiada orang ketiga (antara kami)," tegas Tiz. -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan