Nuffnang

Isnin, 1 Oktober 2012

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


Lirik Asalkan Aku OK - <b>Awi Rafael</b> | 1 Lirik Lagu.com

Posted: 27 Sep 2012 09:39 AM PDT

Selamat pagi
Selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata
Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Selamat petang
Selamat petang aku ucapkan
Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata
Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Asalkan aku ok
Duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok
Masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok
Hidup macam tauke
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke
Kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia

Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Asalkan aku ok
Duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok
Masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok
Hidup macam tauke
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke
Kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia

Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Related posts:

  1. Lirik Bila Aku Jatuh Cinta – Awi Rafael
  2. Lirik Selamat Tinggal – Zizan Raja Lawak & Dina
  3. Lirik Gerak Hati – Azlan & The Typewriter
  4. Lirik Pulanglah – Awi Rafael
  5. Lirik Indah – Atilia

No comment yet. Be the first to leave a comment!

13 Sept 2012: Star Chat Bersama <b>Awi Rafael</b> - Gua.com.my

Posted: 13 Sep 2012 12:00 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]13 Sept 2012: Star Chat Bersama Awi Rafael. ... 2011 MUZIKMUZIK27 STAR CHAT GAMES JOM SIASAT NAK MENANG? MIU INTAKE. 13 Sept 2012: Star Chat Bersama Awi Rafael. 13 Sep 2012 | gua.com.my | Utama > GAMBAR >. Previous ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan