Nuffnang

Jumaat, 15 Mac 2013

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


<b>Fizo Omar</b> Kongsi Gambar Melancong ke Beijing - Gua.com.my

Posted: 07 Mar 2013 08:44 PM PST

Baru-baru ini Fizo Omar ada berkongsi cerita tentang percutiannya ke Beijing pada penghujung Januari lalu. Percutian yang dianjurkan oleh Arlief Event & Management itu meninggalkan memori indah kepada Fizo biarpun dia menghadapi saat-saat cemas apabila sukar bernafas ketika menyertai pertandingan larian di Tembok Besar China.

Jelas Fizo, percutian kali pertamanya ke Beijing itu cukup menyeronokkan kerana dia berpeluang bermain salji, selain dapat melawat tempat-tempat menarik yang lain. Malah,dia juga seronok dapat membeli-belah pelbagai cenderahati untuk keluarga dan kekasihnya,Asmidar Jaafar atau Haas.

Berikut adalah sebahagian gambar-gambar percutian Fizo Omar di Beijing untuk tatapan anda. Koleksi gambar ini GUA siarkan atas persetujuan Fizo sendiri.

Kes Hutang RM2.5 Juta <b>Fizo Omar</b> Masih Sangkut | MyNewsHub

Posted: 22 Feb 2013 09:41 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Satu ketika dulu nama pelakon, Fizo Omar pernah menjadi perbualan hangat ekoran dia dikatakan berhutang dengan pihak bank dengan jumlah RM2.5 juta! Namun, sebenarnya Fizo dianiaya oleh pihak yang tidak ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan