Nuffnang

Jumaat, 15 Mac 2013

Mizz Nina - Google Blog Search

Mizz Nina - Google Blog Search


Around The World - <b>Mizz Nina</b> feat. Jay Park #Lirik @lagubestbest

Posted: 02 Mar 2013 05:00 PM PST

Tajuk Lagu/ Song Title: Around The World
Artis/ Artist: Mizz Nina feat. Jay Park
Album/ Info: Single 2013 / ℗ 2013 Mizz Nina Productions & YZ International / Mizz Nina collaborate with Korean singer Jay Park, with the help from Seattle publisher Cha Cha Malone come out with 'Around The World', new Mizz Nina's 'pop dance' single for the year of 2013.

Video Muzik/ Music Video: Around The World - Mizz Nina feat. Jay Park
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Around The World - Mizz Nina feat. Jay Park
I'm living my life

Cause this is my time
And I feel like touching the sky
I travel the globe
I want you to roll
Around the world
Around the world we go

Mizz Nina
Nope, some can not keep up (up up)
Catch me jet-setting from point A to B
And if we're only living once, once once
Best believe we're making history
From Malaysia to Korea
Gonna need a couple of visas
While I'm rackin up the miles
I'm gonna go wild wild wild

Jay Park
I'm living my life
Cause this is my time
And I feel like touching the sky
I travel the globe
I want you to roll
Around the world
Around the world we go

Around the world 2X

Gonna set it off up in this club (set it off set it off)
I feel like floating when you're touching me
Feels like I'll never get enough,  enough  enough
Gootta leave your country
But i'll be back in week
From Korea to Malaysia
On a very special occasion
Girl I'm racking up the miles
So let's get wild wild wild

I'm living my life
Cause this is my time
And i fell like touching the sky
I travel the globe
I want you to roll
Around the world
Around the world we go

Around the world 2X

Jay Park Rapping
Yaw,
I'm packing my bags, heading to the airport,
Book a first class ticket and get on the plane.
At the concert I'll enjoy my stage
And after party we toast and pour the drinks.
I'm circling the globe over and over even today I don't know
sold my love like a AHJIK SOLO
But it's all good we can start with you girl
Jay Park Mizz Nina go around the world.

Mizz Nina
Flying, flying , flying high oh oh
Make a move  make a move make a move around the world

Jay Park
I'm living my life
Cause this is my time
And i fell like touching the sky
I travel the globe
I want you to roll
Around the world
Around the world we go

MP3 / Audio: Around The World - Mizz Nina feat. Jay Park
iTunes

<b>Mizz Nina</b> Kongsi Pengalaman Bersama Jay Park Selama Lima Hari <b>...</b>

Posted: 03 Mar 2013 07:23 PM PST

Terbang ke Korea demi menjayakan penggambaran video klip untuk lagu terbaru bersama penyanyi terkenal Korea, Jay Park berjudul Around The World.

Mizz Nina sempat bercerita selama lima hari beliau bersama Jay Park dan juga krew yang lain ternyata peluang keemasan yang tidak mungkin dilepaskan.

"Dapat bekerjasama dengan produski mereka bukanlah sesuatu yang senang dan untuk menerima jawapan kolaborasi bersama inipun saya perlu tunggu lama. Video klip yang diarahkan oleh NAM ini saya yakin mampu membawa nama saya pergi jauh"

Menurut Mizz Nina lagi, beliau ke sana bukan keseorangan malahan ditemani ibu tersayang yang turut meminati penyanyi Korea itu.

"Saya balik ke KL di penghujung bulan Januari dan tidak sabar untuk berkongsi video klip terbaru bersama Jay Park nanti yang mana terdapat banyak aksi tarian hebat dari beliau dan kolaborasi kami berdua di dalam tarian dan juga nyanyian"

Lagu yang bergenre Pop Dance menurut Mizz Nina merupakan kolaborasi yang dijangka hit seperti "What You Waiting For".

Dapat bersua muka dengan penyanyi Korea itu, Mizz Nina memberitahu bahawa tidak menyangka Jay Park merupakan seorang yang sangat rendah diri walaupun begitu terkenal sebagai seorang produser dan pencipta lagu.

"Jay Park seorang yang sangat disiplin dan setiap kali bekerja dengannya jadi senang kerana dia tahu apa yang diinginkan dan dia sememangnya seorang yang berbakat di dalam tarian"

tambahnya lagi, lagu ini antara strategi Mizz Nina untuk lebih dikenali di sana dan membawa nama Malaysia di dalam lagu tersebut dan menepis dakwaan beliau dikatakan mahu meniru zaman kegemilangan k-pop sekarang.

Diselitkan bersama video Youtube lagu terbaru mereka memang best!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan