Nuffnang

Jumaat, 15 Mac 2013

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


aidil zafuan dan <b>jue aziz</b> didakwa semakin intim? - ammboi dot com

Posted: 08 Oct 2012 07:00 PM PDT

Aidil Zafuan Dan Jue Aziz Didakwa Semakin Intim? Rita Rudaini? | Nampaknya isu ketiga-tiga mereka ini masih belum habis lagi. Dah macam telenovela pulak yang semakin berjela-jela huraiannya. Sebelum ini isu rumah tangga Aidil dan Rita Rudaini berkait dengan birasnya, Ayu Raudhah. Namun sejak dua menjak ini tiba-tiba pula nama Jue Aziz naik. Katanya, Aidil makin intim dengan Jue Aziz? Sebelum ini Jue Aziz ada menafikan gosip berkenaan. Benarkah?

Menurut laporan Sinar Harian Online, kontroversi membabitkan hubungan cinta antara Jue Aziz dan pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abd Razak hangat diperkatakan sejak akhir-akhir ini. Malah, khabar angin itu semakin bertiup kencang apabila suami kepada aktres Rita Rudaini itu dikatakan membeli seutas jam tangan dari sebuah pusat membeli-belah terkenal di Kuala Lumpur baru-baru ini untuk memujuk Jue.

Lebih menguatkan desas-desus percintaan mereka, Aidil sekali lagi telah menghantar surat permohonan cerai kepada peguam Rita Rudaini dan sudah tekad untuk menceraikan isterinya yang dinikahi semenjak tahun 2009. Malah, wartawan berkenaan juga mengatakan dia sendiri sudah mendapat pengesahan dari Rita Rudaini berkaitan surat tersebut. Namun Rita Rudaini enggan mengulas lanjut mengenai isu berkenaan. Bagaimanapun, usaha wartawan itu untuk menemu bual Jue berkaitan hubungan mereka tidak berhasil apabila pelakon yang turut membintangi filem Hantu Bonceng ini seperti cuba mengelak untuk ditemu bual.

p/s : nampaknya cerita ini makin mencapai kemuncaknya atau bagaimana?

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

CARIAN BERKAITAN

  • kekasih baru aidil zafuan (16)
  • aidil zafuan kekasih baru (12)
  • gaji aidil zaquan (9)
  • kisah rita dan aidil terbaru (6)
  • aidil zafuan dan jue (6)

Tags: , , , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan