Nuffnang

Jumaat, 15 Mac 2013

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


(9 GAMBAR)<b>Nora Danish</b> Sambut Hari Jadi Yang Ke 31 Tahun |

Posted: 06 Mar 2013 11:14 PM PST


31 tahun dah rupanya si Nora Danish ini. Abang Nara ingatkan baru 19 tahun. Memang muka dari zaman dulu sampai sekarang maintain muda. Diharap Nora Danish dapat berkongsi rahsia awet mudanya. Pasti ramai yang tertanya-tanya.

nora danish

Abang Nara tengok gambar-gambar yang dikongsi menerusi Instagram Nora Danish, rasa-rasanya ada dekat 5 biji kek yang diterima oleh Nora sempena hari jadinya ini. Pergh ~~ Memang bertuah badan. Semoga Nora Danish terus bahagia di samping rakan-rakan yang begitu menghargai dirinya.

nora danish

Apa pun, selamat hari jadi buat Nora Danish. Semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat-cepat dipertemukan jodoh. Lagi 7 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish
nora danish

Baca Yang Ini Pulak:-


Foto Sambutan Ulangtahun Kelahiran <b>Nora Danish</b> | OHBULAN!

Posted: 06 Mar 2013 08:28 PM PST

f2bb3a34866411e290b722000a9f0a3d_7

Hari ini merupakan sambutan ulangtahun kelahiran buat pelakon comel, Nora Danish dan menerusi laman Instagram milik pelakon ini sendiri, semalam telah berlangsungnya 'surprise birthday party' buat dirinya yang telah dirancang beberapa jam lebih awal daripada tarikh sebenar.

Menerusi foto-foto yang dipaparkan, Nora turut menerima pemberian hadiah daripada ahli keluarganya berupa coklat, baju serta minyak wangi.

Beberapa jam yang lalu, Nora juga telah sempat memuat naik status di laman Facebooknya yang berbunyi :

It's my birthday!!! Alhamdullilah. Tq all for ur wishes n prayers, God bless us all. I'm thankful to have great people around me, family, frens n my supporters. Syukur. #Danishian # We Love Nora Danish

Berikut kami kongsikan beberapa foto Nora Danish sewaktu sambutan hari jadinya semalam. Jom layan!

Tags: ,

Fasha Mahu Anak Jadi Kawan Anak <b>Nora Danish</b> - Gua.com.my

Posted: 13 Mar 2013 09:24 PM PDT

Sebelum ini Fasha Sanda enggan mendedahkan jantina anak yang dikandungnya, kini setelah usia kehamilannya hampir sembilan bulan Fasha mendedahkan dia bakal melahirkan bayi lelaki pada penghujung Mac atau awal April hadapan.

Berita gembira ini dikongsi oleh Fasha kepada pihak media ketika dia menghadiri majlis meraikan peminatnya, Zizan Razak dan juga Didie Alias di Shah Alam pada Rabu. Jelas Fasha lagi, dia dan suami, Jejai cukup gembira apabila diberitahu bakal menimang anak lelaki. Ini kerana dia dan Jejai sememangnya mengimpikan anak lelaki sebagai anak sulung mereka.

Memetik laporan satu portal berita, Fasha memberitahu dia mahu anak lelakinya itu nanti berkawan dengan abangnya, Putra Rayqal Ramli, 4, yang merupakan anak hasil perkahwinan Jejai dan Nora Danish sebelum ini.

Fasha juga memberitahu dia akan berpantang selama 100 hari selepas  bersalin nanti bagi mendapatkan bentuk badan asal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan