Nuffnang

Ahad, 17 Mac 2013

Izreen Azminda - Google Blog Search

Izreen Azminda - Google Blog Search


<b>IZREEN AZMINDA</b> BAKAL BERUNDUR DARI BIDANG LAKONAN <b>...</b>

Posted: 01 Feb 2013 07:00 PM PST

Izreen Azminda Bakal Berundur Dari Bidang Lakonan? | Semua telah sedia maklum, aktres Izreen Azminda kini sudah hamil 4 bulan. Namun kehamilannya itu tidak menghalang dia dari terus menerima tawaran lakonan. Selain Cinta Qaseh di slot Lestary, TV3, pelakon popular menerusi drama Juvana ini turut membintangi drama Sehangat Asmara di Astro Mustika HD.

"Alhamdulillah, setakat ini saya tidak mengalami sebarang alahan teruk. Malah, nafsu makan semakin bertambah dan saya paling suka babak lakonan yang melibatkan makan-makan. Saya juga tidak mengalami masalah kesihatan, cuma kaki mula rasa sakit, mungkin sebab kandungan makin membesar. Badan pun selalu rasa penat. Jika tiada penggambaran, saya akan tidur sehari suntuk," kata isteri Muhammad Riza Baharudin ini menerusi laporan Sinar Harian Online.

izreen azminda

Bersyukur dengan penerimaan peminat terhadap lakonannya, Izreen bagaimanapun terpaksa akur untuk berundur seketika dari karier lakonannya. Izreen berkata dia mungkin akan mula berehat dari berlakon pada pertengahan Februari nanti, iaitu setelah semua penggambaran akan selesai.

"Kini, saya sedang menjalani penggambaran drama Tanggang Ayu dan selepas ini dua lagi telemovie. Selepas itu, barulah saya berehat dan berkemungkinan pada September, selepas tempoh berpantang, saya kembali bekerja," katanya yang dijangka bersalin pada 27 Julai depan.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

CARIAN BERKAITAN

  • tanggang ayu (156)
  • pelakon tanggang ayu (63)
  • drama tanggang ayu (30)
  • para pelakon tanggang ayu (7)
  • permohonan bidang lakonan (6)

Tags: , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan