Nuffnang

Jumaat, 22 Mac 2013

kumpulan Fabulous Cats - Google Blog Search

kumpulan Fabulous Cats - Google Blog Search


Farhana Tinggalkan The <b>Fabulous Cats</b>

Posted: 24 Apr 2009 06:07 PM PDT

Bagaikan satu sumpahan, setiap ahli wanita yang menyertai kumpulan The Fabulous Cats pasti tidak akan bertahan lama. Mungkin tiada keserasian atau ahli-ahli lelaki kumpulan ini sering membuli?

Apapun alasannya, ketua kumpulan ini, Cat Farish pernah mengeluarkan kenyataan bahawa semua ahli wanita itu menarik diri kerana ada komitmen lain. Bukan kerana tiada keserasian atau perselisihan faham.

Kali ini, giliran Farhana pula meninggalkan The Fabulous Cats. Kenyataan ini dikeluarkan oleh syarikat rakaman Metadome Sdn. Bhd berkuat kuasa serta-merta.

Walaupun begitu, segala aktiviti promosi, persembahan, sidang media, temubual bersama media cetak dan eletronik bersama The Fabulous Cats tetap berjalan seperti biasa. Setiap persembahan yang akan diadakan nanti hanya akan disertai oleh Cat Farish, Wangi dan Adeep.

Menurut Farhana, tindakannya keluar daripada kumpulan itu adalah untuk menumpukan sepenuh perhatian terhadap bidang yang ingin diceburinya iaitu bidang peragaan, perniagaan, pengacaraan di samping menyanyi.

Cat Farish pula memberitahu yang dia berasa sedih dengan pengunduran Farhana.

"Segala aktiviti yang telah dirancang oleh pihak pengurusan akan berjalan seperti biasa. Ia tidak mematahkan semangat kami, kami akan terus berjuang di dalam industri ini malah kami amat teruja dan tidak sabar untuk menembusi pasaran Indonesia", ujar Cat apabila diminta mengulas tentang pengunduran Farhana.

-Gua

Tag:

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan