Nuffnang

Jumaat, 22 Mac 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


<b>Tomok</b> | buahmulut.com

Posted: 15 Mar 2013 03:19 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Home · Hubungi Kami · Menang & Eksklusif · Siapa Kami · Exc. interview · Personaliti · Potret · Travel · Vclip · Aggregate Logo. Beremosi Tanpa Kontroversi. Hubungi Kami · Menang & Eksklusif · Siapa Kami · Exc. interview ...

<b>Tomok</b> Pelik Bergabung Dgn Modread | buahmulut.com

Posted: 14 Mar 2013 06:33 PM PDT

Selepas merevolusikan muziknya dalam bidang nyayian di pentas OIAM3 tidak lama dulu, kini Tomok kembali lagi di pentas program berbentuk realiti apabila turut sama menyertai Versus musim ke 2.


Manifesto

Namun dia tidak keseorangan kali ini apabila bergabung dengan kumpulan yang pernah memenangi Hot FM Bingit pada musim pertama iaitu Modread. Bagaimana pun jelas Tomok gabungan ini menurutnya adalah pelik.

Ujarnya "Saya rasa pelik juga pada mulanya apabila bergabung dengan Modread bagi membentuk satu band baru iaitu MANIFESTO dalam Versus 2 ini. Pelik kerana genre muzik yang dibawa kami adalah berbeza. Tapi apabila kami mula praktis disitu sudah timbul keserasian diantara kami walaupun ini kali pertama kami beraksi di atas pentas bersama."


Manifesto

Tambah tomok juga dia tidak membawa bersama ahli New Boyz yang lain ke program Versus diatas faktor komitmen peribadi mereka.

"Bukanya saya tidak mahu membawa ahli New Boyz yang lain tapi disebabkan komitmen mereka yang kini semuanya sudah ada pekerjaan tetap masing-masing, jadi sebab itu kenapa saya memilih Modread yang bersetuju dengan pelawaan ini lalu terbentuklah Manifesto."

"Sebagai band baru ditubuhkan sempena Versus 2 ini kami berharap dapat melakukan sesuatu yang positif bagi muzik yang akan dipersembahkan pada setiap minggu" Kata Tomok yang kami temui di sidang media Versus 2 di Avenue K

p/s : Gambar Terkini Manifesto [Lagi Gambar]

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Versus: <b>Tomok</b> Bergabung Dengan Modread | MyNewsHub

Posted: 15 Mar 2013 02:05 AM PDT


Program realiti nyanyian yang memaparkan kreativiti band-band tempatan, Versus bakal kembali buat musim kedua bermula 5 April depan.

Kali ini, penyanyi dan pelakon Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail turut terpilih menjadi salah seorang daripada pesertanya.

Tomok bakal bergandingan dengan pemenang Hot FM Bingit 2010 iaitu kumpulan Modread.

Hasil gabungan mantap itu terlahirlah nama baru buat kumpulan mereka iaitu Manifesto.

Mereka bakal bertarung dengan kumpulan hebat lain antaranya Estranged, Oh Chentaku, Kristal dan Kyoto Protocol.

"Saya rasa pelik juga pada mulanya apabila bergabung dengan Modread bagi membentuk satu band baru iaitu MANIFESTO dalam Versus 2 ini. Pelik kerana genre muzik yang dibawa kami adalah berbeza. Tapi apabila kami mula praktis disitu sudah timbul keserasian diantara kami walaupun ini kali pertama kami beraksi di atas pentas bersama," katanya yang dipetik melalui Buahmulut.

Semoga gandingan baru Tomok dan kumpulan Manifestonya berjaya menghangatkan lagi pentas Versus2 yang dijadualkan berlangsung di Space U8, Shah Alam.

Oleh: JULIANA JOHAR

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan