Nuffnang

Isnin, 1 April 2013

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


<b>Lisdawati</b> bersama Fauzi Nawawi (4 Gambar)

Posted: 26 Feb 2013 06:30 PM PST


Lame kan tak dengar berita pasangan berdua ni. Hamboi sejak menang kes saman tu, sonyap komain! Walau ape pun, gambar-gambar terbaru yang mereka share di Instagram kelihatan cweeet gittew.

<b>Lisdawati</b>: Twitter Fitnah Bukan Ditujukan Pada Rita Rudaini

Posted: 21 Jan 2013 04:00 AM PST

berita | Tempatan

KUALA LUMPUR, 21 Jan 2013: Pelakon Lisdawati Nazaruddin menafikan sekeras-kerasnya bahawa status twitter yang disebarkannya pada pagi tadi adalah ditujukan buat pelakon Rita Rudaini.

Sebaliknya, isteri kepada pelakon Fauzi Nawawi memberitahu bahawa status berkenaan sebenarnya ditujukan kepada seorang wanita (bukan selebriti) yang sekarang ini tidak henti-henti mengugut suaminya.

"Status itu tiada kena mengena langsung dengan Rita Rudaini. Sebaliknya, ianya ditujukan kepada orang lain. Buat masa sekarang saya tidak boleh lagi memberitahu siapa gerangan orang tersebut. Namun, dia bukanlah artis. Tunggulah kami buat laporan polis terlebih dulu. Kalau boleh kami tidak mahu membesarkan hal ini, " katanya kepada murai.com.my, pagi tadi.

Berikut ialah status twitter yang dikemaskini Lisdawati yang mengundang spekluasi adakah kata-kata itu ditujukan kepada Rita Rudaini.

Lisdawati Nazaruddin@lisdawati15

Hope hati2 dgn berita fitnah melibatkan Fauzi Nawawi . Anything direct to polis report Bukan publisiti murahan or giler glamour

Rita Rudaini & <b>Lisdawati</b> Kini Berbaik Semula Selepas 7 Tahun |

Posted: 15 Jan 2013 07:11 PM PST


Adakah anda masih ingat dengan tragedi yang pernah menggemparkan dunia seni tanah air pada tahun 2006? Ketika itu telah berlaku insiden tampar menampar dan tarik rambut di dalam kolam renang di antara Rita Rudaini dan Lisdawati.

lisda dan rita

7 tahun telah berlalu, kini Lisdawati dan Rita Rudaini bersetuju untuk berdamai semula. Ini kerana mereka berdua ditawarkan untuk berlakon di dalam drama bersiri Kerana Sarah. Kata Lisdawati:-

Tahun 2013 ini, saya berazam untuk melalui suasana harmoni dan sekiranya terdapat persengketaan dengan sesiapa sekalipun, orang kata, buang yang keruh, ambil yang jernih. Begitu juga dengan dia (Rita), apa yang berlaku itu biarlah berlalu dan saya hormat dia sebagai pelakon yang lebih 'senior' daripada saya. Diharap, tiada sesiapa yang akan mengungkit perkara lama itu.

rita baru

Rita Rudaini pula mengakui yang hubungannya dengan Lisdawati adalah bersifat profesional. Yang penting mereka berdua bertegur sapa. Cuma tidak berborak panjang sahaja. Kata Rita:-

Saya tidak mempunyai masalah dengan dia (Lisdawati). Perhubungan kami lebih pada profesional dalam bidang kerja kami. Kami bertegur sapa, tetapi tak banyak berbual pun di lokasi. Cuma dengan apa yang telah berlaku, saya mengambil pendekatan untuk lebih berhati-hati. Dalam masa yang sama saya tidak mahu Fauzi ada dalam apa juga penggambaran yang saya lakukan atas sebab yang tidak dapat saya kongsi kepada umum.

Agak pelik juga permintaan terakhir Rita Rudaini itu. Pastinya Rita ada sebab yang tersendiri tidak mahu terjumpa Fauzi Nawawi yang merupakan suami Lisdawati. Apa-apa pun Abang Nara gembira dengan berita ini. Semoga hubungan silaturahim ini akan berkekalan dan tidak akan putus lagi. Info asal Mstar Online.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan